Błędne zapisy w historii supli
Na czym dokładnie polega różnica ?
Różnice występowały w dniach od 31-10 do i 5-11-2019, (w tych dniach prowadziłem dokładne zapisy notowań w tych samych godzinach). Dane z historii ściągniętej z supli zawyżone były nawet do 4,76 kWh w stosunku do rzeczywistych notowań odpisywanych z aplikacji mobilnej na iOS. Przesunięcie czasowe nie przekroczyło 5min (na plus z historii). Firmware na 2.7.12 zmienione było 3-11-2019
Niemożliwe. Coś źle liczysz.
Serwer zapisuje dokładnie te same wartości co są przesyłane do aplikacji klienckiej w Smartfonie.
Serwer zapisuje dokładnie te same wartości co są przesyłane do aplikacji klienckiej w Smartfonie.
Serwer zapisuje „stan licznika” co 10 min. Zwróć uwagę o której robione są zapisy w pliku CSV i mniej więcej w tym samym czasie notuj stan. Musi się zgadzać. Jak nie będzie to musimy wspólnie ustalić dlaczego.
Być może problem się wyjaśnił. Odpisałem wczoraj wieczorem i dziś do 11:44 dokładne wskazania (w sumie 11 pomiarów) i pobrałem historię z supli. Różnica wynosi poza 2 wskazaniami tysięczne części, więc jest to dokładne. Tylko co zauważyłem zapis sopli (ten wyświetlany) jest o godzinę wcześniejszy niż faktyczny czas i mój pomiar i to było przyczyną moich błędnych interpretacji. Sprawdziłem w ustawieniach supli mam ustawioną strefę czasową Warszawa. To jest ciekawe, w takim razie musiał bym chyba zmienić strefę czasową z godzinnym przesunięciem?
- Robert Błaszczak
- Posty: 4007
- Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
W logu pobranym z CLOUD masz czas UTC. W lecie będzie to różnica 2 godzin, teraz jest to 1 h.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
W CSV nie konwertuję się poprawnie data do posiadanej strefy czasowej. Poprawimy.