Czy jest jakaś przerwa w suplowej chmurze?
wszystkie urządzenia mam na czerwono - rozłączone od jakiegoś czasu.
???
dzięki za info
Przerwa / awaria 21.11.2020 r. ????
żadne urządzenie nie loguje się do sieci wifi (różne sieci). komputery czy telefony w sieci domowej wifi logują się ok.
ps. nie mam swojego serwera.
ps. nie mam swojego serwera.
- Załączniki
-
- Screenshot_2020-11-21-07-57-48-721_org.supla.android.jpg (120.05 KiB) Przejrzano 1938 razy
Ja mam podoby problem, cześć urządzeń przestała się logować do serwera - urzadzenia w tej samej sieci WiFi. Pomogło ponowne dodanie urzadzeń przez aplikację i zmiana DNSa na 1.1.1.1, bo nie chciała mi się otworzyć aplikacja i forum. Możliwe problemy z routingiem u jakiegoś operatora.
W ostatnim czasie nie obserwowałem żadnych problemów z serwerami. Może jakiś segment sieci był niedostępny.
Zawsze można sprawdzić czy dany serwer działa wpisując adres
https://svrX.supla.org/api/server-status
W X wstawiamy nr serwera.
Zawsze można sprawdzić czy dany serwer działa wpisując adres
https://svrX.supla.org/api/server-status
W X wstawiamy nr serwera.
Sytuacja była o tyle dziwna, że nie działała aplikacja, nie otwierała się strona forum.
Jak przełączyłem się na internet mobilny, to aplikacja działała. Widoczne były (można było sterować) sterowniki od rolet (nowy soft), ale inne sterowniki już nie...
Jak przełączyłem się na internet mobilny, to aplikacja działała. Widoczne były (można było sterować) sterowniki od rolet (nowy soft), ale inne sterowniki już nie...