iPhone problem z aplikacją

ryandel
Posty: 7
Rejestracja: pt mar 11, 2016 5:27 pm

Witam,

Mam problem z aplikacją na iPhone. Podaję serwer id dostępu i hasło które mam pokazane po zalogowaniu do konta i za żadne skarby aplikacja się nie łączy. Próbowałem już kilkadziesiąt razy, założyłem nawet nowe konto na supla.org żeby przetestować i niestety cały czas jest komunikat "błędne poświadczenia". Gdyby ktoś mógł rzucić okiem w wolnej chwili czy w wersji dla iOS jest wszystko ok to byłbym wdzięczny.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18335
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Jakie dane wpisujesz pomijając hasło ?
Czasami nie wiem dlaczego na stronie domowej zamiast id dostępu pojawia się e-mail. Wiem to od dwóch userów samemu nie udało mi się tego zasymulować.
ryandel
Posty: 7
Rejestracja: pt mar 11, 2016 5:27 pm

Pokazuje się:

adres serwera: svr1.supla.org
identyfikator dostępu: mój email
hasło: hasło wygenerowane przez serwis
ryandel
Posty: 7
Rejestracja: pt mar 11, 2016 5:27 pm

Faktycznie podając id dostepu zamiast emaila poszło gładko, wielkie dzięki
amarok4
Posty: 19
Rejestracja: wt lut 04, 2020 4:36 pm

Witam.
Ja mam problem na iPhone 4. Ze względu na stary system pobrało starsza wersje supla. Po wpisaniu danych zostaje na zielonym ekranie supla i nie wchodzi dalej. W urządzeniach klienckich na stronie supli tez iPhone 4 nie pojawia się.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18335
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Która wersja iOS? Powinno Ci tak czy owak pobrać najnowszą Suple. Upewnij się, że poprawnie wpisałeś adres email. Włącz na chwilę „Zaawansowane”
I sprawdź czy pobrał Ci się adres serwera.
amarok4
Posty: 19
Rejestracja: wt lut 04, 2020 4:36 pm

Chyba iOS 7. Większość aplikacji z AppStore nie chce zainstalować się, jakieś 20% w tym supla pobiera starsza wersje supli. Telefon używam jako „roboczy” a że zautomatyzowałem sobie różne procesy chciałbym nim sterować.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18335
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Nie dysponuję środowiskiem poniżej iOS 8.2, a co za tym idzie nie mam jak zdebugować tego problemu.
W starszych wersjach był problem jeśli ktoś przekleił ustawienia konfiguracyjne i gdzieś na początku lub końcu wkleiła się spacja, której nie widać. Sprawdź czy u Ciebie takie problem istnieje. Czy w Twojej wersji posługujesz się adresem email czy identyfikatorem dostępu i hasłem ?
amarok4
Posty: 19
Rejestracja: wt lut 04, 2020 4:36 pm

ID i hasło
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18335
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Upewnij się, że przy adresie serwera nie masz spacji na końcu lub na początku. Najlepiej usuń wszystko co jest w tym polu i jeszcze raz ręcznie wstukaj adres.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc”