Witam,
Mam problem z aplikacją na iPhone. Podaję serwer id dostępu i hasło które mam pokazane po zalogowaniu do konta i za żadne skarby aplikacja się nie łączy. Próbowałem już kilkadziesiąt razy, założyłem nawet nowe konto na supla.org żeby przetestować i niestety cały czas jest komunikat "błędne poświadczenia". Gdyby ktoś mógł rzucić okiem w wolnej chwili czy w wersji dla iOS jest wszystko ok to byłbym wdzięczny.
iPhone problem z aplikacją
Jakie dane wpisujesz pomijając hasło ?
Czasami nie wiem dlaczego na stronie domowej zamiast id dostępu pojawia się e-mail. Wiem to od dwóch userów samemu nie udało mi się tego zasymulować.
Czasami nie wiem dlaczego na stronie domowej zamiast id dostępu pojawia się e-mail. Wiem to od dwóch userów samemu nie udało mi się tego zasymulować.
Witam.
Ja mam problem na iPhone 4. Ze względu na stary system pobrało starsza wersje supla. Po wpisaniu danych zostaje na zielonym ekranie supla i nie wchodzi dalej. W urządzeniach klienckich na stronie supli tez iPhone 4 nie pojawia się.
Ja mam problem na iPhone 4. Ze względu na stary system pobrało starsza wersje supla. Po wpisaniu danych zostaje na zielonym ekranie supla i nie wchodzi dalej. W urządzeniach klienckich na stronie supli tez iPhone 4 nie pojawia się.
Która wersja iOS? Powinno Ci tak czy owak pobrać najnowszą Suple. Upewnij się, że poprawnie wpisałeś adres email. Włącz na chwilę „Zaawansowane”
I sprawdź czy pobrał Ci się adres serwera.
I sprawdź czy pobrał Ci się adres serwera.
Nie dysponuję środowiskiem poniżej iOS 8.2, a co za tym idzie nie mam jak zdebugować tego problemu.
W starszych wersjach był problem jeśli ktoś przekleił ustawienia konfiguracyjne i gdzieś na początku lub końcu wkleiła się spacja, której nie widać. Sprawdź czy u Ciebie takie problem istnieje. Czy w Twojej wersji posługujesz się adresem email czy identyfikatorem dostępu i hasłem ?
W starszych wersjach był problem jeśli ktoś przekleił ustawienia konfiguracyjne i gdzieś na początku lub końcu wkleiła się spacja, której nie widać. Sprawdź czy u Ciebie takie problem istnieje. Czy w Twojej wersji posługujesz się adresem email czy identyfikatorem dostępu i hasłem ?
Upewnij się, że przy adresie serwera nie masz spacji na końcu lub na początku. Najlepiej usuń wszystko co jest w tym polu i jeszcze raz ręcznie wstukaj adres.