Dzwońcie do SUPLI! :)

greg_66
Posty: 81
Rejestracja: ndz mar 08, 2020 12:47 pm

pzygmunt pisze: czw maja 26, 2022 9:17 pm Nie wiem czy to Twój numer ale z numerów zaczynających się od 7 w podanym przez Ciebie czasie można wyłapać w bilingu operatora powtarzane połączenia dla numeru 7XXXXXX23.

Przykład.

21:11:55
21:11:49
19:21:19
19:21:25

Tak jakby ten numer ponawiał połączenie 6 sekund po pierwszym. Jeśli tak się dzieje to tylko akcja "Otwórz" lub "Zamknij" będzie działać poprawnie pod warunkiem właściwie podłączonego czujnika.
Tak to mój numer, czyli jak ma być poodłączony czujnik ?
greg_66
Posty: 81
Rejestracja: ndz mar 08, 2020 12:47 pm

Testów ciąg dalszy...
Zadzwoniłem z drugiej komórki i otworzyło i zamknęło normalnie, ale......po pierwszym sygnale mówi że "numer jest zajęty, spróbuj ponownie"


ad... i na tym telefonie jest ustawione automatyczne wybieranie numeru..
Awatar użytkownika
klew
Posty: 8184
Rejestracja: czw cze 27, 2019 12:16 pm
Lokalizacja: Wrocław

Supla odrzuca połączenie po 2 s, ale akcja reaguje od razu, gdy zaczyna dzwonić.
Także z włączonymi automatycznym ponawianiem to nie będzie zbyt dobrze działać.
Najlepiej tą opcję wyłączyć (może są się wyłączyć dla określonych numerów?)
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2 :!:
greg_66
Posty: 81
Rejestracja: ndz mar 08, 2020 12:47 pm

Na tym telefonie co było włączone automatyczne wybieranie, po wyłączeniu też działa-telefon xiaomi redmi4.
Natomiast na moim telefonie Nokia 7.2, nie ma ustawienia z wybieraniem automatycznym żeby wypróbować i działa tylko po rozłączeniu po pierwszym sygnale (trochę średnio).
Co można jeszcze z tym zrobić ?
Awatar użytkownika
klew
Posty: 8184
Rejestracja: czw cze 27, 2019 12:16 pm
Lokalizacja: Wrocław

greg_66 pisze: pt maja 27, 2022 6:24 am Na tym telefonie co było włączone automatyczne wybieranie, po wyłączeniu też działa-telefon xiaomi redmi4.
Natomiast na moim telefonie Nokia 7.2, nie ma ustawienia z wybieraniem automatycznym żeby wypróbować i działa tylko po rozłączeniu po pierwszym sygnale (trochę średnio).
Co można jeszcze z tym zrobić ?
Jeśli nie ma tego w żadnych ustawieniach, to może spróbuj aplikacji, które pozwalają na ustawianie tego zachwowania? Np. "auto redial". Osobiście tego nie używałem, więc nie wiem czy to zadziała, ale można spróbować.
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2 :!:
greg_66
Posty: 81
Rejestracja: ndz mar 08, 2020 12:47 pm

Ja mogę sobie z tym poradzić..ale gdybym chciał udostępnić numer np kurierom, a ich telefony zadziałają podobnie ?

Bo wygląda na to, że działa ale zależy na jakim telefonie..
Awatar użytkownika
Robert Błaszczak
Posty: 3970
Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Coś jest na rzeczy, bo jak testowo ustawiłem sobie akcję PRZEŁĄCZ na oświetleniu, to zdarzyło się (co prawda tyko raz), że przy zadzwonieniu światło zapaliło się i zgasło. Ale nie udało mi się powtórzyć tego błędu już więcej.

EDIT.
Właśnie udało mi się ponownie uzyskać dwukrotne przełączenie przy jednym połączeniu. Dzwoniłem na numer +48 12 312 04 70 z numeru +48 601 47 47 xx.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak


Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18280
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Rzeczywiście czasami wygląda tak jakby niektóre połączenia były automatycznie wznawiane po odrzuceniu, dokładnie po 6-ciu sekundach.
Wcześniej testując innego operatora obserwowaliśmy podobny objaw dla połączeń z Plus-a, ale w przy tym finalnie wybranym takiego objawu nie zauważyliśmy... do teraz.

Rozwiązanie na już to wybieranie akcji, które nie odwracają stanu, czyli "Włącz", "Wyłącz", "Otwórz", "Zamknij".
"Otwórz/Zamknij" czy też "Przełącz" w niektórych przypadkach jak widać może powodować problem.
Przy szlabanach osiedlowych nie stosuje się SBS-a więc tam "Otwórz/Zamknij" też nie powinno stanowić problemu.

Pomysł na rozwiązanie tego problemu to dodanie domyślnie włączonej opcji "Ignoruj wywołania częstsze niż X sekund" Domyślnie ustawilibyśmy 7.
Wtedy w logach pojawi się wpis "Pominięto", a akcja nie będzie wykonana.
Załączniki
Zrzut ekranu 2022-05-27 o 12.48.03.png
Zrzut ekranu 2022-05-27 o 12.48.03.png (46.42 KiB) Przejrzano 505 razy
Zrzut ekranu 2022-05-27 o 12.47.48.png
Zrzut ekranu 2022-05-27 o 12.47.48.png (31.89 KiB) Przejrzano 505 razy
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18280
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Wydłużyłem eksperymentalnie czas do odrzucenia połączenia. @Robert czy możesz teraz potestować czy podobny objaw występuje ?
Awatar użytkownika
Robert Błaszczak
Posty: 3970
Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Niestety dalej jest ten problem. Co ciekawe, rozłączenie połączenia (sygnał zajętości) nastąpiło dopiero po 5 sygnałach dzwonienia.
Ps. Numer z którego dzwonię mam w Plusie.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak


Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
ODPOWIEDZ

Wróć do „Nowości”