Używasz prywatnej instancji czy publicznego serwera ?
Wyślij na priv-a numer telefonu z jakiego dzwonisz i numer docelowy. Sprawdzimy co się dzieje.
Dzwońcie do SUPLI! :)
-
- Posts: 19018
- Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
- Location: Paczków
Dzisiaj z tego numeru co podałeś mam dwa połączenia i oba wykonały akcję na Suplowych serwerach. Jeśli urządzenie nie zostało wysterowane to może oznaczać, że był z nim jakiś problem lub jest na granicy zasięgu. Jakim modułem sterujesz ?rustin wrote: ↑Tue Dec 20, 2022 8:08 am Czy może przychodzi Ci coś jeszcze do głowy? Już 3 raz to samo, dzisiaj rano znowy nie działało. Wystarczy, że zaloguję na na stronę https://call.supla.io/ i działa, przez dzień.
-
- Posts: 86
- Joined: Sun Dec 22, 2019 3:45 pm
Dzisiaj działało ok. Wczoraj chyba czy przed wczoraj nie. Może zmienić numer na który dzwonię ? Steruje przez sonoff sv
-
- Posts: 19018
- Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
- Location: Paczków
Zmiana numerów za wiele nic nie zmienia. Jedynie zmiana pomiędzy stacjonarnym, a kom coś daje ponieważ te numery są obsługiwane przez różnych operatorów. Usługa "dzwonienia do Supli" jest monitorowana co minutę w taki sposób, że automat po prostu dzwoni, a inny automat sprawdza czy takie połączenie się pojawiło. Nie obserwujemy aby były jakieś problemy z tą usługą. Bez wskazania daty i godziny oraz pary numerów nie potrafię sprawdzić co się zadziało. Osobiście skłaniam się ku temu, że ten Sonoff nie jest zawsze dostępny ale mogę się mylić.
-
- Posts: 78
- Joined: Sat Feb 01, 2020 2:24 pm
Przy próbie dodania numeru do listy numerów autoryzowanych dostaję komunikat: Niepoprawny numer telefonu
Sprawdzałem format kilkukrotnie i za każdym razem jest to samo.
Poza tym lux.
Mamy dwa domy na działce a bramę jedną. Drugi dom to dom "Mamusi" czyli teściowej, do której przyjeżdżają pozostałe dzieci.
Żeby nie kupować dodatkowych pilotów itd. zrobiłem dodzwanianie i wszyscy są szczęśliwi. Dzięki!
Sprawdzałem format kilkukrotnie i za każdym razem jest to samo.
Poza tym lux.
Mamy dwa domy na działce a bramę jedną. Drugi dom to dom "Mamusi" czyli teściowej, do której przyjeżdżają pozostałe dzieci.
Żeby nie kupować dodatkowych pilotów itd. zrobiłem dodzwanianie i wszyscy są szczęśliwi. Dzięki!
-
- Posts: 19018
- Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
- Location: Paczków
Wyślij proszę na priv-a jaki to numer.
-
- Posts: 2271
- Joined: Fri Oct 28, 2016 10:56 pm
- Location: Kraków
Sróbuj dodać te numery podając nry kierunkowe (+48).
Jeśli przejdą w ten sposób - sprawdź jaki masz domyślny kraj w ustawieniach konta w call.supla.io
Jeśli przejdą w ten sposób - sprawdź jaki masz domyślny kraj w ustawieniach konta w call.supla.io
-
- Posts: 9
- Joined: Wed Jun 01, 2022 4:27 pm
Drodzy,
uruchomiłem usługę, zapowiadała się fantastycznie. Konfiguracja prosta, testowo zrobiłem na wolnym wyjściu Sonoff Basic R2.
Problem jest, że zmienia stan na załączony i już nie wraca. Jest tak czy wybiorę czas zamrożenia na 7 sekund, czy brak. Dodałem 2 numery autoryzowane - z obu tak samo nie wraca.
Pomóżcie, Piotr
uruchomiłem usługę, zapowiadała się fantastycznie. Konfiguracja prosta, testowo zrobiłem na wolnym wyjściu Sonoff Basic R2.
Problem jest, że zmienia stan na załączony i już nie wraca. Jest tak czy wybiorę czas zamrożenia na 7 sekund, czy brak. Dodałem 2 numery autoryzowane - z obu tak samo nie wraca.
Pomóżcie, Piotr
-
- Posts: 500
- Joined: Mon Jan 27, 2020 11:33 am
Zmień akcje z włącz na przełącz i powinno działać.piotr784512 wrote: ↑Thu Dec 29, 2022 12:45 am Drodzy,
uruchomiłem usługę, zapowiadała się fantastycznie. Konfiguracja prosta, testowo zrobiłem na wolnym wyjściu Sonoff Basic R2.
Problem jest, że zmienia stan na załączony i już nie wraca. Jest tak czy wybiorę czas zamrożenia na 7 sekund, czy brak. Dodałem 2 numery autoryzowane - z obu tak samo nie wraca.
Pomóżcie, Piotr
4xShelly 1, Shelly 1L, 2xShelly 2.5, Sonoff T3, 2xSonoff Basic R2, 4xNeo 16A
-
- Posts: 10
- Joined: Fri May 17, 2019 11:00 pm
Tak jak koledze zauważyłem że jest jakiś bug. Gdy nie używam dwa trzy dni to przestaje reagować na połączenie. Wystarczy zalogować sie na apke w smartfonie i otworzyć raz i już działa. Mam powiązane trzy numery z których mogę wywoływać akcję i żaden nie jest zarejestrowany w historii połączeń. Moduł call supla jest połączona. Mam wrażenie że przechodzi w jakiś tryb uśpienia i dlatego nie działa. Czy mogę w jakiś sposób zweryfikować ten problem jak się pojawi?