Dzwońcie do SUPLI! :)
-
- Posts: 19240
- Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
- Location: Paczków
Aby cokolwiek powiedzieć wyślij na priva datę, godzinę, numer źródłowy i docelowy kiedy wystąpił problem.
-
- Posts: 19240
- Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
- Location: Paczków
OK, chyba udało nam się znaleźć przyczynę problemu dlaczego czasami niektóre konta się rozłączały z caller-em. Teraz powinno być już OK.
-
- Posts: 366
- Joined: Tue Nov 08, 2022 9:05 pm
Bombowa funkcjonalność.
U mnie działa.
U mnie działa.
Vivo V21 5G 8G RAM + 4G SWAP
Funtouch OS 12 Global
MOBO - MSI B350 Tomahawk
GPU - XFX Radeon RX 6600 Speedster
CPU - Ryzen5 1400 3,2G
PSU - SPC Vero L2 500W 80 Plus Bronze
RAM - HyperX 2x8GB 3200MHz CL16 Predator RGB
Funtouch OS 12 Global
MOBO - MSI B350 Tomahawk
GPU - XFX Radeon RX 6600 Speedster
CPU - Ryzen5 1400 3,2G
PSU - SPC Vero L2 500W 80 Plus Bronze
RAM - HyperX 2x8GB 3200MHz CL16 Predator RGB
-
- Posts: 126
- Joined: Sat Dec 17, 2016 10:12 am
- Location: Poznań
Witam.
Czy jest jakiś problem z usługą? Dzwoniąc na numer który wygląda na stacjonarny z tel komórkowego nie zawsze działa. Dodałem numery które wyglądają na komórkowe do tej samej funkcji i nie zauważyłem problemów. Problem w tym ze ludzie mają podane te stacjonarne a nie ze wszystkimi jest kontakt.
Czy jest jakiś problem z usługą? Dzwoniąc na numer który wygląda na stacjonarny z tel komórkowego nie zawsze działa. Dodałem numery które wyglądają na komórkowe do tej samej funkcji i nie zauważyłem problemów. Problem w tym ze ludzie mają podane te stacjonarne a nie ze wszystkimi jest kontakt.
"Wiedza bez Praktyki jest Bezużyteczna , praktyka bez wiedzy Niebezpieczna"...
-
- Posts: 19240
- Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
- Location: Paczków
Zacznij od sprawdzenia logów. Jeśli tam nic nie znajdziesz to prześlij numer źródłowy, numer docelowy i w miarę dokładną datę połączenia. Wtedy na poziomie operatora sprawdzimy czy w ogóle takie połączenie przychodzące było zrealizowane.
-
- Posts: 126
- Joined: Sat Dec 17, 2016 10:12 am
- Location: Poznań
W logach nie widnieje połączenie. Sygnał w telefonie był podobno jak by błąd połączenia.pzygmunt wrote: Wed Jun 07, 2023 11:38 am Zacznij od sprawdzenia logów. Jeśli tam nic nie znajdziesz to prześlij numer źródłowy, numer docelowy i w miarę dokładną datę połączenia. Wtedy na poziomie operatora sprawdzimy czy w ogóle takie połączenie przychodzące było zrealizowane.
Numer tel wysłałem na PW.
"Wiedza bez Praktyki jest Bezużyteczna , praktyka bez wiedzy Niebezpieczna"...
-
- Posts: 19240
- Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
- Location: Paczków
W logach widzę dzisiaj 3 połączenia dla tego numeru.
[2023-06-07T09:39:27.642300+02:00] dispatch_phone.log.DEBUG: Action for call +48662****49 -> +48612****43 has no action defined.
[2023-06-07T09:40:14.356063+02:00] dispatch_phone.log.DEBUG: Executed action for +48662****49 -> +48881****17
[2023-06-07T09:58:41.998323+02:00] dispatch_phone.log.DEBUG: Executed action for +48662****49 -> +48881****19
[2023-06-07T09:39:27.642300+02:00] dispatch_phone.log.DEBUG: Action for call +48662****49 -> +48612****43 has no action defined.
[2023-06-07T09:40:14.356063+02:00] dispatch_phone.log.DEBUG: Executed action for +48662****49 -> +48881****17
[2023-06-07T09:58:41.998323+02:00] dispatch_phone.log.DEBUG: Executed action for +48662****49 -> +48881****19
-
- Posts: 126
- Joined: Sat Dec 17, 2016 10:12 am
- Location: Poznań
No tak dzisiaj nie działało na numerze +48662****49 -> +48612****43 bo wczoraj zniknął "CEL" i usługa nie wiedziała co ma wykonać.pzygmunt wrote: Wed Jun 07, 2023 2:17 pm W logach widzę dzisiaj 3 połączenia dla tego numeru.
[2023-06-07T09:39:27.642300+02:00] dispatch_phone.log.DEBUG: Action for call +48662****49 -> +48612****43 has no action defined.
[2023-06-07T09:40:14.356063+02:00] dispatch_phone.log.DEBUG: Executed action for +48662****49 -> +48881****17
[2023-06-07T09:58:41.998323+02:00] dispatch_phone.log.DEBUG: Executed action for +48662****49 -> +48881****19
I dlatego dzwonił na +48662****49 -> +48881****17 i zadziałało.
Generalnie wyglądało to tak że wczoraj około 10 zaczęły się problemy i dzwoniąc z jednego operatora komórkowego było ok a z drugiego nie działało stąd zostały dodane numery które wyglądały jak komórkowe i z nimi nie było problemów. Zakładaliśmy że problem może być po stronie operatora komórkowego ale nie wiedziałem jak to sprawdzić stąd moje pytanie.
Drugi problem zobaczyłem dzisiaj a mianowicie brak "CELU" który widnieje że został usunięty wczoraj o 13.27 +48612****63 i +48612****43 13.28 tylko dwie osoby mają dostęp do tego konta i ta druga twierdzi że tego nie usuwała a problemy pojawiły się i tak przed tymi godzinami usunięcia "CELU"
"Wiedza bez Praktyki jest Bezużyteczna , praktyka bez wiedzy Niebezpieczna"...
-
- Posts: 19240
- Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
- Location: Paczków
Może ktoś zmieniał ustawienia po stronie cloud-a ?