przemekbial wrote: Mon Nov 27, 2023 2:02 pmDo rutka podłączone jest 10 urządzeń - raczej nie brakuje mu zasobów. Jaki ruch generowałby laptop, tv aby wpływać na inne urządzenia? Zasilacz zmieniłem. Miejsce też. Efekt taki, że około 20 godzin chodził ładnie, dzisiaj od początku cyrk. Aktualnie mruga co 2 sekundy.pzygmunt wrote: Mon Nov 27, 2023 1:59 pm Ja pisałem wyżej, że może nie widzisz innych problemów.
Jak myślisz co oznacza "Auth expire - incorrect password" lub "Archer not found" ?
Może coś szumi Ci po sieci, może router nie wyrabia i zrywa połączenia, tylko np. laptop / tv tego Ci nie pokazują bo buforują dane. Nie wiem.
Zamieniłeś zasilacze ? Jaki efekt ? Zamieniłeś THW miejscami ? Jaki efekt ?
ZAMEL THW-01 - Testy
-
- Posts: 60
- Joined: Tue Sep 12, 2023 8:45 pm
-
- Posts: 60
- Joined: Tue Sep 12, 2023 8:45 pm
przemekbial wrote: Mon Nov 27, 2023 2:02 pmprzemekbial wrote: Mon Nov 27, 2023 2:02 pmDo rutka podłączone jest 10 urządzeń - raczej nie brakuje mu zasobów. Jaki ruch generowałby laptop, tv aby wpływać na inne urządzenia? Zasilacz zmieniłem. Miejsce też. Efekt taki, że około 20 godzin chodził ładnie, dzisiaj od początku cyrk. Aktualnie mruga dioda na czujniku co 2 sekundy. Drugi czujnik pracuje prawidłowo.pzygmunt wrote: Mon Nov 27, 2023 1:59 pm Ja pisałem wyżej, że może nie widzisz innych problemów.
Jak myślisz co oznacza "Auth expire - incorrect password" lub "Archer not found" ?
Może coś szumi Ci po sieci, może router nie wyrabia i zrywa połączenia, tylko np. laptop / tv tego Ci nie pokazują bo buforują dane. Nie wiem.
Zamieniłeś zasilacze ? Jaki efekt ? Zamieniłeś THW miejscami ? Jaki efekt ?
-
- Posts: 19432
- Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
- Location: Paczków
Jak uważasz, że z Twoją siecią jest wszystko OK, kanały są niezaszumione, ogólnie miód malina to pozostaje tylko reklamacja THW.
-
- Posts: 2015
- Joined: Tue Aug 22, 2017 8:09 pm
- Location: Pszczyna - ZAMEL
Jak już dojdzie do reklamacji to proszę przesłać urządzenie do mnie.pzygmunt wrote: Mon Nov 27, 2023 2:43 pm Jak uważasz, że z Twoją siecią jest wszystko OK, kanały są niezaszumione, ogólnie miód malina to pozostaje tylko reklamacja THW.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
-
- Posts: 10490
- Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
- Location: Wrocław
Niedługo będę szykował aktualizacje dla thw z kilkoma drobnymi zmianami niezwiązanymi z połączeniem wifi.
Ale przy okazji zaktualizujemy tam SDK od producenta, w którym było w międzyczasie trochę zmian i poprawek także dotyczącychb Wi-Fi.
Może ta aktualizacja coś tutaj usprawni.
Ale przy okazji zaktualizujemy tam SDK od producenta, w którym było w międzyczasie trochę zmian i poprawek także dotyczącychb Wi-Fi.
Może ta aktualizacja coś tutaj usprawni.
-
- Posts: 60
- Joined: Tue Sep 12, 2023 8:45 pm
Trudno mi uwierzyć, że skoro mam dwa identyczne urządzenia, identycznie sparowane i jedno chodzi bez problemu, a drugie cały czas kuleje, że to wina np. mojego routerapzygmunt wrote: Mon Nov 27, 2023 2:43 pm Jak uważasz, że z Twoją siecią jest wszystko OK, kanały są niezaszumione, ogólnie miód malina to pozostaje tylko reklamacja THW.

-
- Posts: 60
- Joined: Tue Sep 12, 2023 8:45 pm
Superklew wrote: Mon Nov 27, 2023 3:46 pm Niedługo będę szykował aktualizacje dla thw z kilkoma drobnymi zmianami niezwiązanymi z połączeniem wifi.
Ale przy okazji zaktualizujemy tam SDK od producenta, w którym było w międzyczasie trochę zmian i poprawek także dotyczącychb Wi-Fi.
Może ta aktualizacja coś tutaj usprawni.

-
- Posts: 10490
- Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
- Location: Wrocław
Przełęcz ten "dobry" w tryb konfiguracyjny i zobacz co jest w last stateprzemekbial wrote: Mon Nov 27, 2023 4:34 pmTrudno mi uwierzyć, że skoro mam dwa identyczne urządzenia, identycznie sparowane i jedno chodzi bez problemu, a drugie cały czas kuleje, że to wina np. mojego routerapzygmunt wrote: Mon Nov 27, 2023 2:43 pm Jak uważasz, że z Twoją siecią jest wszystko OK, kanały są niezaszumione, ogólnie miód malina to pozostaje tylko reklamacja THW.![]()
-
- Posts: 60
- Joined: Tue Sep 12, 2023 8:45 pm
klew wrote: Mon Nov 27, 2023 5:47 pmPrzełęcz ten "dobry" w tryb konfiguracyjny i zobacz co jest w last stateprzemekbial wrote: Mon Nov 27, 2023 4:34 pmTrudno mi uwierzyć, że skoro mam dwa identyczne urządzenia, identycznie sparowane i jedno chodzi bez problemu, a drugie cały czas kuleje, że to wina np. mojego routerapzygmunt wrote: Mon Nov 27, 2023 2:43 pm Jak uważasz, że z Twoją siecią jest wszystko OK, kanały są niezaszumione, ogólnie miód malina to pozostaje tylko reklamacja THW.![]()
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Posts: 2984
- Joined: Thu Apr 30, 2020 5:18 pm
- Location: Częstochowa
Jak najbardziej możliwe .... z autopsjiprzemekbial wrote: Mon Nov 27, 2023 4:34 pmTrudno mi uwierzyć, że skoro mam dwa identyczne urządzenia, identycznie sparowane i jedno chodzi bez problemu, a drugie cały czas kuleje, że to wina np. mojego routerapzygmunt wrote: Mon Nov 27, 2023 2:43 pm Jak uważasz, że z Twoją siecią jest wszystko OK, kanały są niezaszumione, ogólnie miód malina to pozostaje tylko reklamacja THW.![]()
YoMan
________________________________________
Wziąłem udział w SOP2023 & SOP2024
________________________________________
Wziąłem udział w SOP2023 & SOP2024