ZAMEL THW-01 - Testy

przemekbial
Posts: 60
Joined: Tue Sep 12, 2023 8:45 pm

Post

przemekbial wrote: Mon Nov 27, 2023 2:02 pm
pzygmunt wrote: Mon Nov 27, 2023 1:59 pm Ja pisałem wyżej, że może nie widzisz innych problemów.
Jak myślisz co oznacza "Auth expire - incorrect password" lub "Archer not found" ?
Może coś szumi Ci po sieci, może router nie wyrabia i zrywa połączenia, tylko np. laptop / tv tego Ci nie pokazują bo buforują dane. Nie wiem.
Zamieniłeś zasilacze ? Jaki efekt ? Zamieniłeś THW miejscami ? Jaki efekt ?
Do rutka podłączone jest 10 urządzeń - raczej nie brakuje mu zasobów. Jaki ruch generowałby laptop, tv aby wpływać na inne urządzenia? Zasilacz zmieniłem. Miejsce też. Efekt taki, że około 20 godzin chodził ładnie, dzisiaj od początku cyrk. Aktualnie mruga co 2 sekundy.
przemekbial
Posts: 60
Joined: Tue Sep 12, 2023 8:45 pm

Post

przemekbial wrote: Mon Nov 27, 2023 2:02 pm
przemekbial wrote: Mon Nov 27, 2023 2:02 pm
pzygmunt wrote: Mon Nov 27, 2023 1:59 pm Ja pisałem wyżej, że może nie widzisz innych problemów.
Jak myślisz co oznacza "Auth expire - incorrect password" lub "Archer not found" ?
Może coś szumi Ci po sieci, może router nie wyrabia i zrywa połączenia, tylko np. laptop / tv tego Ci nie pokazują bo buforują dane. Nie wiem.
Zamieniłeś zasilacze ? Jaki efekt ? Zamieniłeś THW miejscami ? Jaki efekt ?
Do rutka podłączone jest 10 urządzeń - raczej nie brakuje mu zasobów. Jaki ruch generowałby laptop, tv aby wpływać na inne urządzenia? Zasilacz zmieniłem. Miejsce też. Efekt taki, że około 20 godzin chodził ładnie, dzisiaj od początku cyrk. Aktualnie mruga dioda na czujniku co 2 sekundy. Drugi czujnik pracuje prawidłowo.
User avatar
pzygmunt
Posts: 19432
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków

Post

Jak uważasz, że z Twoją siecią jest wszystko OK, kanały są niezaszumione, ogólnie miód malina to pozostaje tylko reklamacja THW.
User avatar
Mirosław F.
Posts: 2015
Joined: Tue Aug 22, 2017 8:09 pm
Location: Pszczyna - ZAMEL

Post

pzygmunt wrote: Mon Nov 27, 2023 2:43 pm Jak uważasz, że z Twoją siecią jest wszystko OK, kanały są niezaszumione, ogólnie miód malina to pozostaje tylko reklamacja THW.
Jak już dojdzie do reklamacji to proszę przesłać urządzenie do mnie.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
User avatar
klew
Posts: 10490
Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
Location: Wrocław

Post

Niedługo będę szykował aktualizacje dla thw z kilkoma drobnymi zmianami niezwiązanymi z połączeniem wifi.
Ale przy okazji zaktualizujemy tam SDK od producenta, w którym było w międzyczasie trochę zmian i poprawek także dotyczącychb Wi-Fi.
Może ta aktualizacja coś tutaj usprawni.
przemekbial
Posts: 60
Joined: Tue Sep 12, 2023 8:45 pm

Post

pzygmunt wrote: Mon Nov 27, 2023 2:43 pm Jak uważasz, że z Twoją siecią jest wszystko OK, kanały są niezaszumione, ogólnie miód malina to pozostaje tylko reklamacja THW.
Trudno mi uwierzyć, że skoro mam dwa identyczne urządzenia, identycznie sparowane i jedno chodzi bez problemu, a drugie cały czas kuleje, że to wina np. mojego routera ;)
przemekbial
Posts: 60
Joined: Tue Sep 12, 2023 8:45 pm

Post

klew wrote: Mon Nov 27, 2023 3:46 pm Niedługo będę szykował aktualizacje dla thw z kilkoma drobnymi zmianami niezwiązanymi z połączeniem wifi.
Ale przy okazji zaktualizujemy tam SDK od producenta, w którym było w międzyczasie trochę zmian i poprawek także dotyczącychb Wi-Fi.
Może ta aktualizacja coś tutaj usprawni.
Super ;)
User avatar
klew
Posts: 10490
Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
Location: Wrocław

Post

przemekbial wrote: Mon Nov 27, 2023 4:34 pm
pzygmunt wrote: Mon Nov 27, 2023 2:43 pm Jak uważasz, że z Twoją siecią jest wszystko OK, kanały są niezaszumione, ogólnie miód malina to pozostaje tylko reklamacja THW.
Trudno mi uwierzyć, że skoro mam dwa identyczne urządzenia, identycznie sparowane i jedno chodzi bez problemu, a drugie cały czas kuleje, że to wina np. mojego routera ;)
Przełęcz ten "dobry" w tryb konfiguracyjny i zobacz co jest w last state
przemekbial
Posts: 60
Joined: Tue Sep 12, 2023 8:45 pm

Post

klew wrote: Mon Nov 27, 2023 5:47 pm
przemekbial wrote: Mon Nov 27, 2023 4:34 pm
pzygmunt wrote: Mon Nov 27, 2023 2:43 pm Jak uważasz, że z Twoją siecią jest wszystko OK, kanały są niezaszumione, ogólnie miód malina to pozostaje tylko reklamacja THW.
Trudno mi uwierzyć, że skoro mam dwa identyczne urządzenia, identycznie sparowane i jedno chodzi bez problemu, a drugie cały czas kuleje, że to wina np. mojego routera ;)
Przełęcz ten "dobry" w tryb konfiguracyjny i zobacz co jest w last state
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
YoMan
Posts: 2984
Joined: Thu Apr 30, 2020 5:18 pm
Location: Częstochowa

Post

przemekbial wrote: Mon Nov 27, 2023 4:34 pm
pzygmunt wrote: Mon Nov 27, 2023 2:43 pm Jak uważasz, że z Twoją siecią jest wszystko OK, kanały są niezaszumione, ogólnie miód malina to pozostaje tylko reklamacja THW.
Trudno mi uwierzyć, że skoro mam dwa identyczne urządzenia, identycznie sparowane i jedno chodzi bez problemu, a drugie cały czas kuleje, że to wina np. mojego routera ;)
Jak najbardziej możliwe .... z autopsji
YoMan
________________________________________
Wziąłem udział w SOP2023 & SOP2024

Return to “ZAMEL THW-01”