Problem z ROW 04m! POMOCY!

User avatar
klew
Posts: 10430
Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
Location: Wrocław

Post

Pezetka wrote: Tue Dec 13, 2022 8:06 am delikatnie się przypominam :)
Dobra, dobra ;P

Mam mały dylemat z tym problemem. Widzę u siebie, że IN3 zachowuje się odrobinę inaczej niż pozostałe inputy, ale rozwiązanie z tego starego softu wg mnie powinno pogarszać zachowanie IN3, które widzę u siebie, natomiast u Ciebie to daje poprawę...

Postaram się w tym tygodniu coś w tym temacie ogarnąć. Będę dawał znać.
User avatar
pzygmunt
Posts: 19420
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków

Post

@Pezetka wskaż proszę urządzenie dla którego mogę udostępnić Ci testowy firmware.
User avatar
klew
Posts: 10430
Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
Location: Wrocław

Post

Pezetka wrote: Tue Dec 13, 2022 8:06 am delikatnie się przypominam :)
Mirek z Zamela czeka na informację od Ciebie odnośnie adresu wysyłki jednego ROW-04m na podmianę, aby sprawdzić czy to rozwiąże problem.
Pezetka
Posts: 42
Joined: Sun Nov 06, 2022 4:22 pm

Post

Wiem, dzięki za info. Ostatnio mam taki straszny sajgon, że zapominam zaglądać na forum. Chciał nr telefonu do kontaktu i tak sobie zakodowałem, że będzie dzwonił. Ale już sprawa jasna. Wstawimy nowego ROW-a 04 i zobaczymy. Pozdrawiam
ipro
Posts: 23
Joined: Sun Sep 01, 2019 3:52 am
Location: Jarosławiec

Post

Dzień dobry,

Mam dokładnie taki sam problem ze swoim ROW-04m. Po kilku załączeniach i wyłączeniach łącznikiem monostabilnym podpiętym do IN3 (ustawiony jako MONOSTABLE), wejście IN3 się blokuje i uniemożliwia dalsze sterowanie kanałem. W tym czasie z aplikacji da się kanałem bez problemu sterować.

Nie dostrzegam tu jakiegoś konkretnego schematu. Czasami potrafię w serii włączyć i wyłączyć kanał kilka lub kilkanaście razy pod rząd i wszystko działa. Potem po kilku iteracjach wejście się blokuje, by rano działać znów poprawnie.

Na wejście IN3 podaję żyłę L, zgodnie ze schematem urządzenia.

Testowałem już różne konfiguracje, ale bez widocznej różnicy w częstotliwości występowania problemu. Obecnie zatrzymałem się na:
- wielokrotne wciśnięcie wejść INx nie przełącza w tryb konfiguracji
- czułość: HIGH
- wykrywanie wielokrotnego naciśnięcia: 0,3 s
- wykrywanie przytrzymania przycisku: 5 s

Oprogramowanie w najnowszej dostępnej wersji 2.8.53.

Czy udało się Wam rozpracować ten przypadek? Jakieś sugestie, co jeszcze mógłbym sprawdzić lub zmienić?

Z góry dzięki za pomoc.
User avatar
klew
Posts: 10430
Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
Location: Wrocław

Post

Pezetka wrote: Tue Mar 14, 2023 11:46 pm Wiem, dzięki za info. Ostatnio mam taki straszny sajgon, że zapominam zaglądać na forum. Chciał nr telefonu do kontaktu i tak sobie zakodowałem, że będzie dzwonił. Ale już sprawa jasna. Wstawimy nowego ROW-a 04 i zobaczymy. Pozdrawiam
Jak sprawuje się ROW-04m po wymianie? Przydałaby nam się jakaś informacja zwrotna, czy ta zmiana rozwiązuje problem, czy nie :)
User avatar
Mirosław F.
Posts: 2013
Joined: Tue Aug 22, 2017 8:09 pm
Location: Pszczyna - ZAMEL

Post

Czy problem nadal u Ciebie występuje?
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
jack717
Posts: 7
Joined: Tue Feb 16, 2021 6:18 pm

Post

Witam

Trafiłem na te artykuł , problemem Row-04m na 3 kanale problemu przy 4 sztukach. A więc od początku . Zamówienie na 6 sztuk row-04m poszło w zeszłym roku na realizację która się opóźniła i była realizowana 2 mc temu. Wszystko uruchomione, włączniki bistabilne , wykorzystane wszystkie 6 sztuk na maksa po 4 kanały. Jeden sterownik wogole nie generował sieci WIFI od nowości , żadne resety nie pomogły , zamówiłem na szybko na świeżo jedna sztuka . Mamy komplet wszystko ustawione. Po paru dniach klient zgłasza że w 3 pomieszczeniach wybiórczo nie da się uruchomić światła z klawisza, czasem jak jest zapalone miga kilka razy , bądź potrafi samo zgasnąć . Jadę na interwencję raz , drugi trzeci, sprawdzam , resetuje. W między czasie dochodzą te same objawy przy kolejnych dwóch pomieszczeniach, które były mało używane wcześniej a teraz eksploatowane bardziej. Jadę znowu i znowu bez rezultatu, klawisze podmienione, z aplikacji odpalone zawsze działa poprawnie, zawsze się włączy/wyłączy nie mignie itd.

Dziś przełom , spędziłem tam 4 godziny i się okazuje że łącznie 5 pomieszczeń gdzie jest problem , to 5 kanałów i zawsze 3 z każdego przekaźnika oprócz tego zamówionego niedawno , na nim zero problemów.

Mam rozumieć że jakaś wada ? Czy Zamek będzie w stanie mnie poratować , bo nie jestem w stanie tego zdemontować nie mając od razu na co wymienić, cały dom bez oświetlenia by pozostał ...

Proszę o pomoc
User avatar
Mirosław F.
Posts: 2013
Joined: Tue Aug 22, 2017 8:09 pm
Location: Pszczyna - ZAMEL

Post

Dasz radę przesłać te urządzenia do mnie?
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
jack717
Posts: 7
Joined: Tue Feb 16, 2021 6:18 pm

Post

No właśnie nie będę w stanie klienta zostawić bez sterowania/ już trochę nerwowa atmosfera się zrobiła o to ...

Return to “ZAMEL ROW-04m”