Push... push... push...

User avatar
lukfud
Posts: 2101
Joined: Thu Nov 23, 2017 11:33 pm
Location: Warszawa

Post

klew wrote: Mon Oct 02, 2023 9:59 am
lukfud wrote: Mon Oct 02, 2023 9:50 am Przy reakcji "Kiedy zmieni się pozycja rolety" dostaję kilka powiadomień pod rząd.
Ustawione testowo czasy 10/10s. Przy zmianie pozycji ze 100% na 50% dostałem 5 powiadomień.
(svr30)
Każda zmiana stanu rolety, to "zmiana pozycji". Reakcja nie jest na docelową pozycję, tylko na każdą nową wartość.
Dobrze, ale w takiej konfiguracji zasypuje niepotrzebnymi powiadomieniami. Może warto rozważyć wysłanie jednego powiadomienia po zatrzymaniu.
https://www.facebook.com/groups/supladiy/
User avatar
klew
Posts: 8357
Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
Location: Wrocław

Post

lukfud wrote: Mon Oct 02, 2023 11:56 am
klew wrote: Mon Oct 02, 2023 9:59 am
lukfud wrote: Mon Oct 02, 2023 9:50 am Przy reakcji "Kiedy zmieni się pozycja rolety" dostaję kilka powiadomień pod rząd.
Ustawione testowo czasy 10/10s. Przy zmianie pozycji ze 100% na 50% dostałem 5 powiadomień.
(svr30)
Każda zmiana stanu rolety, to "zmiana pozycji". Reakcja nie jest na docelową pozycję, tylko na każdą nową wartość.
Dobrze, ale w takiej konfiguracji zasypuje niepotrzebnymi powiadomieniami. Może warto rozważyć wysłanie jednego powiadomienia po zatrzymaniu.
To byłaby zupełnie inna reakcja ;)

Ogólnie jest potrzeba dodania "filtrowanej/opóźnionej" reakcji, gdzie można ustalić jakiś czas, jaki ma być utrzymany, zanim wykona się akcja. Np. przy bramach "jeśli brama otwarta > 15 min -> wyślij powiadomienie". Podobnie tutaj by tego typu "filtrowana reakcja" się przydała "przy zmianie stanu rolety, po np. 5 s, wyślij powiadomienie" wtedy dopiero, gdy roleta się zatrzyma i minie chwila, to by leciało powiadomienie.
Aktualnie można to obejść używając sceny buforującej.
Z tym, że serwer może zacząć ignorować rekacje, które są zbyt często odpalane. Więc jeśli roleta wysyła dużo powiadmień o zmienie stanu, to serwer może to przyblokować i nie odpalić reakcji.
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2 :!:

Return to “Zagadnienia ogólne”