Pobazgrałeś tą instrukcję. Localization ID to u Ciebie 2519, Localization Pass 1f96. Bo z tych czarnych strzałek to nic nie wynika.
Najważniejsze pytanie, czy urządzenie łączy się do Twojej sieci Wi-Fi.
Ustaw na drugim smartfonie (żony/dziecka/itp.) hot spot na 2.4 GHz z prostym 8-znakowym hasłem i spróbuj skonfigurować urządzenie do Wi-Fi ze smartfona.
Nie mogę dodać urządzenia
-
- Posts: 4478
- Joined: Sat Dec 22, 2018 8:55 pm
- Location: Zielona Góra
Pozdrawiam
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
-
- Posts: 10
- Joined: Mon Oct 26, 2020 2:33 pm
Po zmianie routera zmieniał się się ssid i hasło a ja przypadkiem w aplikacji zrobiłem usuń kanał czyli ten czujnik ekogroszku i teraz nie mogę do godac z powrotem ale lokalizacja została na koncie i też nie mogę usunąć bo chciałem wszystko usunąć i dać wszystko od nowa
-
- Posts: 2164
- Joined: Sun Feb 17, 2019 6:56 am
- Location: Osielsko
Zaloguj się na cloud.supla.org i tam usuniesz wszystko.banny_2006 wrote: Fri Jun 07, 2024 9:06 pm Po zmianie routera zmieniał się się ssid i hasło a ja przypadkiem w aplikacji zrobiłem usuń kanał czyli ten czujnik ekogroszku i teraz nie mogę do godac z powrotem ale lokalizacja została na koncie i też nie mogę usunąć bo chciałem wszystko usunąć i dać wszystko od nowa
Odpowiedź na zadane pytanie. Czy czujnik rozgłasza siec i da się do niego zalogować po adresie ip ??
https://pietras-81.aqi.eco/
-
- Posts: 10
- Joined: Mon Oct 26, 2020 2:33 pm
Tak czujnik ma swoją się da się zalogować , da się zalogować do sieci , spróbuję tej metody na drugiego smartfona i zobaczę czy pójdzie , bo np. lokalizacji też. Je mogę usunąć bo wyskakuje błąd , że nie można usunąć własnej lokalizacji
-
- Posts: 10
- Joined: Mon Oct 26, 2020 2:33 pm
Hotspot też nie działa loguje się do sieci ale nie ma na liście dodanych
-
- Posts: 10
- Joined: Mon Oct 26, 2020 2:33 pm
Taki błąd przy kasowaniu lokalizacji
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Posts: 134
- Joined: Sun May 12, 2019 12:22 pm
Włączyłeś rejestrowanie urządzeń
Sprawdź czy poprawne dane wpisujesz
Sprawdź czy poprawne dane wpisujesz
-
- Posts: 10
- Joined: Mon Oct 26, 2020 2:33 pm
Tak włączyłem wszystko poprawnie wpisuje nie mam już siły na to urządzenie przerzucam się na tuye
-
- Posts: 10446
- Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
- Location: Wrocław
Wygląda jakbyś dość mocno namieszał.
Ogólnie przy wymianie routera i zmianie nazwy sieci WiFi i/lub hasła, wystarczy zaktualizować ustawienia nazwy sieci WiFi oraz hasła (do WiFi) na urządzeniu.
Nie trzeba niczego ruszać w Cloud.
Natomiast teraz wygląda, jakby tutaj było ostro namieszane...
Jeśli chcesz jeszcze raz spróbować to na spokojnie i po kolei ustawić, to daj znać. Na początek wrzuć proszę screena ze strony konfiguracyjnej urządzenia ( na tym http://192.168.4.1) tak, aby było widać tam konfigurację WiFi oraz połączenia z serwerem Supli
Ogólnie przy wymianie routera i zmianie nazwy sieci WiFi i/lub hasła, wystarczy zaktualizować ustawienia nazwy sieci WiFi oraz hasła (do WiFi) na urządzeniu.
Nie trzeba niczego ruszać w Cloud.
Natomiast teraz wygląda, jakby tutaj było ostro namieszane...
Jeśli chcesz jeszcze raz spróbować to na spokojnie i po kolei ustawić, to daj znać. Na początek wrzuć proszę screena ze strony konfiguracyjnej urządzenia ( na tym http://192.168.4.1) tak, aby było widać tam konfigurację WiFi oraz połączenia z serwerem Supli
-
- Posts: 2947
- Joined: Thu Apr 30, 2020 5:18 pm
- Location: Częstochowa
Jeżeli gość tak namieszał, to z jednej strony przydałoby się, zobaczyć jak, żeby wyłączyć taką możliwość na przyszłość, żeby SUPLA była dla laika.klew wrote: Tue Jun 11, 2024 7:16 am Wygląda jakbyś dość mocno namieszał.
Ogólnie przy wymianie routera i zmianie nazwy sieci WiFi i/lub hasła, wystarczy zaktualizować ustawienia nazwy sieci WiFi oraz hasła (do WiFi) na urządzeniu.
Nie trzeba niczego ruszać w Cloud.
Natomiast teraz wygląda, jakby tutaj było ostro namieszane...
Jeśli chcesz jeszcze raz spróbować to na spokojnie i po kolei ustawić, to daj znać. Na początek wrzuć proszę screena ze strony konfiguracyjnej urządzenia ( na tym http://192.168.4.1) tak, aby było widać tam konfigurację WiFi oraz połączenia z serwerem Supli
Z drugiej strony gość ma svr31 czyli raczej od dawna ma suplę, zrobił sobie bezsensowny problem przy podmianie routera i pomimo pełnego wsparcia i pomocy po raptem 3 dniach on "nie ma siły" i "grozi", że przejdzie na tuye to mam ochotę napisać .... a ch.. ci w d...
1. Znajdź tam czujnik ekogroszku
2. Zmien tam router i ssid i hasło
3. Spróbuj uzyskać pomoc
Wtedy wróć i pogadamy (jak dorośniesz). Ja nikogo miłością do SUPLI nie chce karać ale taki tekst to jakby Krzyśkowi, Pietrasowi i Robertowi w tym przypadku mokrą ścierą w morde dać. Tego "nie zniesę" na spokojnie .... musiałem napisać.
YoMan
________________________________________
Wziąłem udział w SOP2023 & SOP2024
________________________________________
Wziąłem udział w SOP2023 & SOP2024