vajera wrote: Fri Nov 15, 2024 8:47 pm
rafalekkalwak@wp.pl wrote: Fri Nov 15, 2024 8:36 pm
Tak, poskładałem przykład widgets i zacząłem sobie w nim dłubać.
https://github.com/rkalwak/SuplaLvgl
Przesiadka na dodatkową bibliotekę będzie ciężka

ale przynajmniej rozumiem w czym rzecz, muszę znaleźć jak go zmusić do używania PSRAMu do tego.
Dzięki za podpowiedź, działam.
1. Jaki masz model płytki?
2. LVGL 8.x, prawda?
3. obejrzyj sobie u mnie plik gfx.system.cpp - tam jest wszystko, co potrzebne.
LVGL 8, bo z 9 ciężko dojść do ładu.
Płytka to ESP32-8048S070C (dotyk) , chwile mi zajęło poskładanie ustawień pod nią, no ale widgets się uruchamia więc raczej OK, jak dodałem sobie nowy ekran wygenerowany przez SquareLine studio to też działało.
EDIT: bingo ! naprowadziłeś mnie na jedną flagę
zamiast:
disp_draw_buf = (lv_color_t *)heap_caps_malloc(sizeof(lv_color_t) * screenWidth *screenHeight/4 , MALLOC_CAP_INTERNAL| MALLOC_CAP_8BIT);
ma być
disp_draw_buf = (lv_color_t *)heap_caps_malloc(sizeof(lv_color_t) * screenWidth *screenHeight/4 , MALLOC_CAP_SPIRAM | MALLOC_CAP_8BIT);