SP32-S3 3.92 cale IPS LCD ekran dotykowy a SUPLA ?

vajera
Posts: 1177
Joined: Wed Oct 31, 2018 7:58 am

Post

rafalekkalwak@wp.pl wrote: Fri Nov 15, 2024 8:36 pm Tak, poskładałem przykład widgets i zacząłem sobie w nim dłubać.

https://github.com/rkalwak/SuplaLvgl

Przesiadka na dodatkową bibliotekę będzie ciężka :D ale przynajmniej rozumiem w czym rzecz, muszę znaleźć jak go zmusić do używania PSRAMu do tego.

Dzięki za podpowiedź, działam.
1. Jaki masz model płytki?
2. LVGL 8.x, prawda?
3. obejrzyj sobie u mnie plik gfx.system.cpp - tam jest wszystko, co potrzebne.
rafalekkalwak@wp.pl
Posts: 892
Joined: Mon Feb 06, 2023 8:56 am

Post

vajera wrote: Fri Nov 15, 2024 8:47 pm
rafalekkalwak@wp.pl wrote: Fri Nov 15, 2024 8:36 pm Tak, poskładałem przykład widgets i zacząłem sobie w nim dłubać.

https://github.com/rkalwak/SuplaLvgl

Przesiadka na dodatkową bibliotekę będzie ciężka :D ale przynajmniej rozumiem w czym rzecz, muszę znaleźć jak go zmusić do używania PSRAMu do tego.

Dzięki za podpowiedź, działam.
1. Jaki masz model płytki?
2. LVGL 8.x, prawda?
3. obejrzyj sobie u mnie plik gfx.system.cpp - tam jest wszystko, co potrzebne.
LVGL 8, bo z 9 ciężko dojść do ładu.
Płytka to ESP32-8048S070C (dotyk) , chwile mi zajęło poskładanie ustawień pod nią, no ale widgets się uruchamia więc raczej OK, jak dodałem sobie nowy ekran wygenerowany przez SquareLine studio to też działało.

EDIT: bingo ! naprowadziłeś mnie na jedną flagę
zamiast:
disp_draw_buf = (lv_color_t *)heap_caps_malloc(sizeof(lv_color_t) * screenWidth *screenHeight/4 , MALLOC_CAP_INTERNAL| MALLOC_CAP_8BIT);

ma być
disp_draw_buf = (lv_color_t *)heap_caps_malloc(sizeof(lv_color_t) * screenWidth *screenHeight/4 , MALLOC_CAP_SPIRAM | MALLOC_CAP_8BIT);

Return to “Zagadnienia ogólne”