problem z wejściem w tryb konfiguracji

Sterownik rolet
User avatar
pzygmunt
Posts: 19403
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków

Post

Wyłącz router na chwile wraz z antenami i sprawdź czy wtedy możesz się połączyć.
gniedzwiedz
Posts: 9
Joined: Sun Mar 22, 2020 1:23 pm

Post

Przy wyłączonym WiFi w domu jest to samo. Ciągle nie mogę się połączyć z siecią modułu. A lampka kontrolna cały czas świeci w "nietypowy" sposób - na stałe (ok 5 sekund) - mruga (ok 3 sekundy) - wyłączona (ok 5 sekund).
User avatar
Mirosław F.
Posts: 2011
Joined: Tue Aug 22, 2017 8:09 pm
Location: Pszczyna - ZAMEL

Post

Nagraj proszę filmik jak to się zachowuje.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
gniedzwiedz
Posts: 9
Joined: Sun Mar 22, 2020 1:23 pm

Post

W załączeniu film. Przepraszam za jakość ale nie umiałem inaczej przekonwertować filmu z telefonu bo był za duży. Ale miganie lampki widać wyraźnie:)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
Mirosław F.
Posts: 2011
Joined: Tue Aug 22, 2017 8:09 pm
Location: Pszczyna - ZAMEL

Post

Podłącz jedno z tych 4 urządzeń na kablu z wtyczką i daj znać czy ten sam efekt jest.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
gniedzwiedz
Posts: 9
Joined: Sun Mar 22, 2020 1:23 pm

Post

Przy podłączeniu 1 na kabel z wtyczką do gniazda jest to samo.
User avatar
Mirosław F.
Posts: 2011
Joined: Tue Aug 22, 2017 8:09 pm
Location: Pszczyna - ZAMEL

Post

Podaj mi numery seryjne tych urządzeń
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
gniedzwiedz
Posts: 9
Joined: Sun Mar 22, 2020 1:23 pm

Post

Supla
105202
104903
105205
117970
gniedzwiedz
Posts: 9
Joined: Sun Mar 22, 2020 1:23 pm

Post

Podałem nr seryjne i co dalej? czy ktoś może mi pomóc co mam dalej zrobić z niedziałającymi modułami?
User avatar
Mirosław F.
Posts: 2011
Joined: Tue Aug 22, 2017 8:09 pm
Location: Pszczyna - ZAMEL

Post

Napisałem Ci na PW. Fajnie by było gdybyś przesłał do mnie przynajmniej jedno z urządzeń (najlepiej 4) Oczywiście, ciągle staramy się wywołać problem, który u Ciebie występuje.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55

Return to “ZAMEL SRW-01”