Możesz przełączyć w tryb konfiguracji bez wyjmowania z puszki tak jak na tym filmiku.
https://www.youtube.com/watch?v=al6R-Q65aP4
Mi to wygląda na problem z Twoją siecią jeśli zaraz po rozłączeniu wszystkich zaczynają się problemy.
sonoff mini instalacja
-
- Posts: 4322
- Joined: Sat Dec 22, 2018 8:55 pm
- Location: Zielona Góra
Zgadzam się z Przemkiem, że to problem z siecią. Proponowałbym zacząć od poprawnego skonfigurowania dostępu do Internetu. Jeśli masz jakiegoś znajomego speca, to poproś aby zerknął na Twoją konfigurację. Jeśli nie, to napisz:
1. Jaki dostawca i jaka usługa?
2. Sprzęt dostawcy (router) i czy na 100% skonfigurowany w trybie bridge?
3. Twój router (model, konfiguracja).
1. Jaki dostawca i jaka usługa?
2. Sprzęt dostawcy (router) i czy na 100% skonfigurowany w trybie bridge?
3. Twój router (model, konfiguracja).
Pozdrawiam
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
-
- Posts: 4322
- Joined: Sat Dec 22, 2018 8:55 pm
- Location: Zielona Góra
I bardzo ważna kwestia. Jeśli Twój dostawca to UPC, to przed przełączeniem routera UPC w tryb bridge należy wyłączyć w tym routerze Wi-Fi na częstotliwości 2.4 i 5 GHz. Dopiero wtedy trzeba przełączyć router w tryb mostu. Port WAN swojego routera (Archer) podłączasz do pierwszego portu LAN urządzenia UPC. Na porcie WAN swojego routera powinieneś mieć publiczny adres IP nadany przez UPC.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
-
- Posts: 61
- Joined: Fri May 03, 2019 5:06 am
witam.
wczoraj mój kolega z większym doświadczeniem zadziałał coś z ruterem , siecią itp. wszystko ruszyło działało i nadal działa, tylko rano koło 8 rozłączył się jeden ROW - akurat wcześniej zawsze od tego zaczynał się cały problem, nadal jest rozłączony (2xROW-01, maja zapisane IP nie svr)
czy może być taki problem - aktualnie, że to urządzenie jest w jakiś sposób uszkodzone???
wczoraj mój kolega z większym doświadczeniem zadziałał coś z ruterem , siecią itp. wszystko ruszyło działało i nadal działa, tylko rano koło 8 rozłączył się jeden ROW - akurat wcześniej zawsze od tego zaczynał się cały problem, nadal jest rozłączony (2xROW-01, maja zapisane IP nie svr)
czy może być taki problem - aktualnie, że to urządzenie jest w jakiś sposób uszkodzone???
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Posts: 19201
- Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
- Location: Paczków
Odłącz wszystko od sieci. Zostaw włączony tylko ten ROW-01 co się nie chce połączyć. Nie restartuj go.
-
- Posts: 4322
- Joined: Sat Dec 22, 2018 8:55 pm
- Location: Zielona Góra
Najlepiej byłoby odłączyć resztę urządzeń z zasilania (jeśli masz taką możliwość). Ewentualnie skonfiguruj im jakąś fikcyjną, nieistniejącą sieć Wi-Fi.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
-
- Posts: 61
- Joined: Fri May 03, 2019 5:06 am
tz. że każde urządzenie muszę odpalić jak do konfiguracji po to żeby sprawdzić te jedną sztukę,
wszystko działa sprawie już 24 godziny tylko ten jeden ROW-01
wszystko działa sprawie już 24 godziny tylko ten jeden ROW-01
-
- Posts: 2237
- Joined: Sun Apr 03, 2016 7:16 pm
- Location: Olsztyn
To może zrób inaczej, jeżeli masz telefon na którym możesz zrobić hotspota ale na dłuższy czas i ten jeden moduł podepnij pod tą sieć wifi.
Pozdrawiam
Wojtek
Wojtek
-
- Posts: 61
- Joined: Fri May 03, 2019 5:06 am
już mnie rozdu…….. czy ktoś może mi z tym pomóc - jestem z okolicy Strumienia pokryję koszty dojazdu i :"odpalenia" tego …… ale z gwarancją że będzie to działać