ZAMEL ROW-04m - Problem

User avatar
pzygmunt
Posts: 19474
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków

Post

A więc tak.... do dziś nie udało mi się odtworzyć podobnego zachowania poza jednym incydentem, który był wynikiem testu przeprowadzanego przez inną osobę. Nie udało się tego powtórzyć. Niemniej jednak znalazłem inny błąd, który może lecz nie musi mieć wpływu na takie zachowanie. Jako, że u mnie taki objaw nie występuje przygotowałem dla Ciebie update dla Twojego ROW-04m.

Pobierz go proszę wg. tej instrukcji
viewtopic.php?f=23&t=6212

i daj znać czy zaobserwowałeś jakąś poprawę.

[EDIT]
Daj też znać czy Twój łącznik nie ma przypadkiem podświetlenia.
ZordonPL
Posts: 12
Joined: Tue Jun 02, 2020 7:51 am

Post

Nie chcę zapeszać ale chyba na razie problem ustał. Niedawno kupiłem także ROW-01 gdyby problem z ROW-04 znowu się pojawił to podepnę ROW-01 i wtedy będę miał pewność czy to wina urządzenia czy mojej instalacji. Aktualnie jest spokój wiec dziękuje wam bardzo za zajęciem się moim problemem. :D
Zwykły łącznik bez podświetlenia
dziekan90
Posts: 16
Joined: Sun Jun 28, 2020 8:52 pm

Post

Teść ma ten moduł od miesiąca, mamy zrobione oświetlenie ogrodu na różnych kanałach. Działa to super, naprawdę fajny moduł którego brakowało.

Ale... na kanale nr 3 podpięte jest oświetlenie ogrodu z tyłu, gdzie jeszcze nie ma lamp (jest poprowadzony sam kabel). Ostatnio zadałem mu pytanie dlaczego ma wrzucone napięcie na tył skoro tam nie ma lamp (pozostałe kanały miał wygaszone). Usłyszałem, że może przez przypadek coś wcisnął i zapomnieliśmy o temacie. Potem zdarzyło się to jeszcze ze 2-3 razy, gdy podglądałem jego aplikację. Dzisiaj akurat tam się pojawię, ustawie włącznik dzwonkowy na pozycję "on" i będę obserwował. Nagram filmy/porobię zdjęcia i dam Wam znać jak jest u nas.
User avatar
pzygmunt
Posts: 19474
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków

Post

ZordonPL wrote: Wed Jul 01, 2020 6:02 am Nie chcę zapeszać ale chyba na razie problem ustał. Niedawno kupiłem także ROW-01 gdyby problem z ROW-04 znowu się pojawił to podepnę ROW-01 i wtedy będę miał pewność czy to wina urządzenia czy mojej instalacji. Aktualnie jest spokój wiec dziękuje wam bardzo za zajęciem się moim problemem. :D
Zwykły łącznik bez podświetlenia
W sensie problem ustał po aktualizacji ?
User avatar
pzygmunt
Posts: 19474
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków

Post

dziekan90 wrote: Wed Jul 01, 2020 6:57 am Teść ma ten moduł od miesiąca, mamy zrobione oświetlenie ogrodu na różnych kanałach. Działa to super, naprawdę fajny moduł którego brakowało.

Ale... na kanale nr 3 podpięte jest oświetlenie ogrodu z tyłu, gdzie jeszcze nie ma lamp (jest poprowadzony sam kabel). Ostatnio zadałem mu pytanie dlaczego ma wrzucone napięcie na tył skoro tam nie ma lamp (pozostałe kanały miał wygaszone). Usłyszałem, że może przez przypadek coś wcisnął i zapomnieliśmy o temacie. Potem zdarzyło się to jeszcze ze 2-3 razy, gdy podglądałem jego aplikację. Dzisiaj akurat tam się pojawię, ustawie włącznik dzwonkowy na pozycję "on" i będę obserwował. Nagram filmy/porobię zdjęcia i dam Wam znać jak jest u nas.
Wyślij mi na priv-a adres email konta do, którego jest podłączony ROW-04.
ZordonPL
Posts: 12
Joined: Tue Jun 02, 2020 7:51 am

Post

Tak po aktualizacji.
dziekan90
Posts: 16
Joined: Sun Jun 28, 2020 8:52 pm

Post

Najnowsza aktualizacja (2.7.20) zdaje się, że rozwiązała ten problem.

Dziękuję za szybką reakcję oraz pomoc.
User avatar
pzygmunt
Posts: 19474
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków

Post

Zaczekajmy kilka dni zanim "wydamy werdykt".
User avatar
Goral64
Posts: 3185
Joined: Fri Dec 27, 2019 6:22 pm
Location: Żerniki Wrocławskie

Post

pzygmunt wrote: Thu Jul 02, 2020 3:50 pm Zaczekajmy kilka dni zanim "wydamy werdykt".
Poproszę po werdykcie o INSERT do bazy lokalnej ;)
Widzimy się na Supla Offline Party Season 2025 :D

Image
User avatar
pzygmunt
Posts: 19474
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków

Post

dziekan90 wrote: Thu Jul 02, 2020 2:59 pm Najnowsza aktualizacja (2.7.20) zdaje się, że rozwiązała ten problem.

Dziękuję za szybką reakcję oraz pomoc.
Jak sytuacja ? Nadal jest OK ?

Return to “ZAMEL ROW-04m”