Zepsuty SRW-01 ???
-
- Posts: 4478
- Joined: Sat Dec 22, 2018 8:55 pm
- Location: Zielona Góra
A aktualne wersje firmware dla sterowników Supla możesz sprawdzić na tej stronie: https://updates.supla.org/
Pozdrawiam
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
-
- Posts: 10446
- Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
- Location: Wrocław
-
- Posts: 23
- Joined: Sat Jul 29, 2023 8:50 pm
Dzięki wielkie, spory ten opis
dla takiego updatu spodziewałem sie raczej czegoś typu jednego kliknięcia przycisku w Supla Cloud

dla takiego updatu spodziewałem sie raczej czegoś typu jednego kliknięcia przycisku w Supla Cloud

-
- Posts: 1
- Joined: Thu Feb 15, 2024 7:25 am
Witam, Miałem takie same objawy z srw-01. Po naciśnięciu przycisku lub z aplikacji słychać kliknięcie i nic się nie dzieje. Po kilkukrotnym naciśnięciu przycisk na chwilę staje się niedostępny w aplikacji. Wcześniej miałem firmware z wersją .53. Zaktualizowałem do wersji .58 i nic się nie zmieniło, a nawet wydaje mi się że jest gorzej (rzadziej udaje się zasunąć roletę niż na poprzednim firmware) Posiadam 3 sterowniki z takim problemem, pozostałe 10 sterowników nie ma żadnego problemu. Czy da się takie sterowniki jakoś naprawić odpłatnie ?
-
- Posts: 2013
- Joined: Tue Aug 22, 2017 8:09 pm
- Location: Pszczyna - ZAMEL
Prześlij do nas na serwis.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
-
- Posts: 7
- Joined: Wed Jul 31, 2024 5:56 am
Hej !
Mam problem podobny jak autorzy powyżej, Sterownik srw-01 działał od kilku lat bez problemów, jakiś czas temu przestał odpowiadać, W aplikacji oraz na www był widoczny, po naciśnięciu przycisku/ włącznika (Sterowanie bistabilne) lub z aplikacji słychać charakterystyczne kliknięcie ale brak reakcji ze strony rolet. Musiałem go zdemontować by móc obsługiwać rolety. Wczoraj po długiej przerwie zamontowałem go ponownie i ku mojej uciesze działał normalnie !!
Co ciekawe po kilkunastu minutach testów znów cisza. Sytuacja jak wyżej opisana. Sprawdziłem połączenia kabli, zresetowałem do ustawień fabrycznych, zainstalowałem najnowsze oprogramowanie 2.8.61 wszytko szło zrobić bez najmniejszych problemów, ale niestety Ciągle brak odpowiedzi. problem jest z brakiem odpływu prądu do silnika rolet. Podwójne, czy tam wielokrotne klikanie nic nie daje. Próbowałem ustawiać rożne czasy itp w nowym sofcie sporo opcji (tak na marginesie -przydało by się jakiś opis do tego) Nie wiem co z tym fantem zrobić, sterownik znów odłączyłem, podłącze za jakiś czas zobaczę czy znów "ożyje" Miał ktoś podobnie ?
Pozdrawiam serdecznie
A
Mam problem podobny jak autorzy powyżej, Sterownik srw-01 działał od kilku lat bez problemów, jakiś czas temu przestał odpowiadać, W aplikacji oraz na www był widoczny, po naciśnięciu przycisku/ włącznika (Sterowanie bistabilne) lub z aplikacji słychać charakterystyczne kliknięcie ale brak reakcji ze strony rolet. Musiałem go zdemontować by móc obsługiwać rolety. Wczoraj po długiej przerwie zamontowałem go ponownie i ku mojej uciesze działał normalnie !!
Co ciekawe po kilkunastu minutach testów znów cisza. Sytuacja jak wyżej opisana. Sprawdziłem połączenia kabli, zresetowałem do ustawień fabrycznych, zainstalowałem najnowsze oprogramowanie 2.8.61 wszytko szło zrobić bez najmniejszych problemów, ale niestety Ciągle brak odpowiedzi. problem jest z brakiem odpływu prądu do silnika rolet. Podwójne, czy tam wielokrotne klikanie nic nie daje. Próbowałem ustawiać rożne czasy itp w nowym sofcie sporo opcji (tak na marginesie -przydało by się jakiś opis do tego) Nie wiem co z tym fantem zrobić, sterownik znów odłączyłem, podłącze za jakiś czas zobaczę czy znów "ożyje" Miał ktoś podobnie ?
Pozdrawiam serdecznie
A
-
- Posts: 2013
- Joined: Tue Aug 22, 2017 8:09 pm
- Location: Pszczyna - ZAMEL
Sprawdzałeś może multimetrem, czy na zacisku pojawia się napięcie kiedy zasterujesz urządzeniem?ArturGie wrote: Wed Jul 31, 2024 6:36 am Hej !
Mam problem podobny jak autorzy powyżej, Sterownik srw-01 działał od kilku lat bez problemów, jakiś czas temu przestał odpowiadać, W aplikacji oraz na www był widoczny, po naciśnięciu przycisku/ włącznika (Sterowanie bistabilne) lub z aplikacji słychać charakterystyczne kliknięcie ale brak reakcji ze strony rolet. Musiałem go zdemontować by móc obsługiwać rolety. Wczoraj po długiej przerwie zamontowałem go ponownie i ku mojej uciesze działał normalnie !!
Co ciekawe po kilkunastu minutach testów znów cisza. Sytuacja jak wyżej opisana. Sprawdziłem połączenia kabli, zresetowałem do ustawień fabrycznych, zainstalowałem najnowsze oprogramowanie 2.8.61 wszytko szło zrobić bez najmniejszych problemów, ale niestety Ciągle brak odpowiedzi. problem jest z brakiem odpływu prądu do silnika rolet. Podwójne, czy tam wielokrotne klikanie nic nie daje. Próbowałem ustawiać rożne czasy itp w nowym sofcie sporo opcji (tak na marginesie -przydało by się jakiś opis do tego) Nie wiem co z tym fantem zrobić, sterownik znów odłączyłem, podłącze za jakiś czas zobaczę czy znów "ożyje" Miał ktoś podobnie ?
Pozdrawiam serdecznie
A
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
-
- Posts: 7
- Joined: Wed Jul 31, 2024 5:56 am
multimetrem nie, tylko neonówką - ale tez powinno zasygnalizować, czy się mylę ?
-
- Posts: 2013
- Joined: Tue Aug 22, 2017 8:09 pm
- Location: Pszczyna - ZAMEL
Jeżeli jest włączony przekaźnik i urządzenie jest dobrze podłączone to wskaźnik napięcia powinien zadziałać. Proponuję zdemontować urządzenie i wysłać do nas celem reklamacji.ArturGie wrote: Wed Jul 31, 2024 9:06 am multimetrem nie, tylko neonówką - ale tez powinno zasygnalizować, czy się mylę ?
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55