SRW-01 - rozłączenie, kalibracja

Sterownik rolet
Kondrot
Posty: 12
Rejestracja: ndz lis 27, 2022 9:07 am

Teraz już wiem żeby tak robić.

@pzugmunt pisał ze sprawdzi logi. Po logach gdzie był podłączany sterownik powinniście dojść czy sterownik był u Was w serwisach naprawiany…

Okres czasowy 10.12.2022 do 29.03.2023

Proszę o informację czy sterownik był u Was i co się działo w logach. Będę wiedział czy dystrybutor dział uczciwie…

Bo na razie Cień pada na Was bo oni „podobno” odsyłają do Was sprzęt…
Awatar użytkownika
Mirosław F.
Posty: 1781
Rejestracja: wt sie 22, 2017 8:09 pm
Lokalizacja: Pszczyna - ZAMEL

Kondrot pisze: śr mar 29, 2023 5:25 am Teraz już wiem żeby tak robić.

@pzugmunt pisał ze sprawdzi logi. Po logach gdzie był podłączany sterownik powinniście dojść czy sterownik był u Was w serwisach naprawiany…

Okres czasowy 10.12.2022 do 29.03.2023

Proszę o informację czy sterownik był u Was i co się działo w logach. Będę wiedział czy dystrybutor dział uczciwie…

Bo na razie Cień pada na Was bo oni „podobno” odsyłają do Was sprzęt…
Ja również postaram się zdobyć protokół reklamacyjny jeżeli sterownik był u Nas to reklamacja napewno była rejestrowana.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
Awatar użytkownika
Mirosław F.
Posty: 1781
Rejestracja: wt sie 22, 2017 8:09 pm
Lokalizacja: Pszczyna - ZAMEL

Kondrot pisze: śr mar 29, 2023 5:05 am
Mirosław F. pisze: śr mar 29, 2023 5:01 am
Kondrot pisze: śr mar 29, 2023 4:58 am Wiem ze musiało być już wcześniej podłączone…

Dlatego tutaj pisze bo jest to nieładne postępowanie…

GUID FC44B265-B7CF-DDB5-D7C1-C229FE4CF37E
WerOpr2.8.53
Zarejestrowany22.09.2022, 18:57

Wczoraj dostałem go jako nowe urządzenie, a 10.12.2022 został ten sterownik odemnie odebrany jako uszkodzony (nie działał prawidłowości) i dostałem nowy.
Czy Ty osobiście reklamowałeś w ZAMELU, czy przez hurtownię?
O tej sprawie pisaliśmy 28.11.2022 z Panem w tym poście.

Sterowniki zostały oddane przez elektyktrykow którzy robili montaż do:
Elektryk Hurt Muszyński Andrzej
44-300 Wodzisław Śląski
ul. Bracka 1

I oni to reklamowali albo odsyłali do Was.
Mieliśmy reklamację od tego dystrybutora dnia 12.01.2023, w której znajdowały się dwa sterowniki SRW-01. W obu sterownikach zostało wymienione oprogramowanie, więc zmienił się GUID. Po tej dacie nie było więcej żadnego SRW-01.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
Kondrot
Posty: 12
Rejestracja: ndz lis 27, 2022 9:07 am

Dziękuję za informację Panie Mirosławie a czy jest Pan w stanie sprawdzić czy sterownik o numerze GUID jaki napisałem wyżej był u Was i czy jest jakiś protokół reklamacyjny z tego sterownika?

Bo coś mi nie pasuje bardzo... A chciałbym wiedzieć co i jak zanim pojadę do hurtowni.
Kondrot
Posty: 12
Rejestracja: ndz lis 27, 2022 9:07 am

Chodzi o ten konkretny sterownik.
Awatar użytkownika
Mirosław F.
Posty: 1781
Rejestracja: wt sie 22, 2017 8:09 pm
Lokalizacja: Pszczyna - ZAMEL

Kondrot pisze: śr mar 29, 2023 7:22 am Dziękuję za informację Panie Mirosławie a czy jest Pan w stanie sprawdzić czy sterownik o numerze GUID jaki napisałem wyżej był u Was i czy jest jakiś protokół reklamacyjny z tego sterownika?

Bo coś mi nie pasuje bardzo... A chciałbym wiedzieć co i jak zanim pojadę do hurtowni.
Tego nie jestem w stanie sprawdzić w żaden sposób.
Najlepiej wyślij uszkodzony do mnie. Wymienię Ci go.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
Kondrot
Posty: 12
Rejestracja: ndz lis 27, 2022 9:07 am

OK dziękuję.

Jak będzie jakiś problem z kolejnym - oby nie - to bezpośrednio wyślę.

A czy jest jakaś możliwość żeby ustalić czy konkretny sterownik był u Was na serwisie?

Dziękuję za informację i pomoc.
Awatar użytkownika
Mirosław F.
Posty: 1781
Rejestracja: wt sie 22, 2017 8:09 pm
Lokalizacja: Pszczyna - ZAMEL

Kondrot pisze: śr mar 29, 2023 8:36 am OK dziękuję.

Jak będzie jakiś problem z kolejnym - oby nie - to bezpośrednio wyślę.

A czy jest jakaś możliwość żeby ustalić czy konkretny sterownik był u Was na serwisie?

Dziękuję za informację i pomoc.
Nie ma takiej możliwości by sprawdzić, czy akurat ta sztuka była u Nas.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18284
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Kondrot pisze: śr mar 29, 2023 4:58 am Wiem ze musiało być już wcześniej podłączone…

Dlatego tutaj pisze bo jest to nieładne postępowanie…

GUID FC44B265-B7CF-DDB5-D7C1-C229FE4CF37E
WerOpr2.8.53
Zarejestrowany22.09.2022, 18:57

Wczoraj dostałem go jako nowe urządzenie, a 10.12.2022 został ten sterownik odemnie odebrany jako uszkodzony (nie działał prawidłowości) i dostałem nowy.
W backupie z dnia poprzedniego widnieje urządzenie o wskazanym identyfikatorze GUID.
Oznacza to, że otrzymałeś ten sam egzemplarz. Stąd też data rejestracji z 22r.
kurus
Posty: 1038
Rejestracja: śr sty 15, 2020 8:17 pm

Dziś miałem taka sytuację.. zamykam roletę, roleta się zamknęła ale po chwili widzę w aplikacji że jest na czerwono czyli rozłączona.. jak wróciła sprwdzam pod "i" i faktycznie się zrestartował moduł, ale wchodzę w jej sterowanie i pokazuje ze jest otwarta, procent zamknięcia 0% o co chodzi ze się tak rozkalibrował? Jest to też widoczne w logach.

Mam dwa moduły zamela do rolet i 4 moduły DIY na esp8266 i esp32, i te poskładane mają znacznie większe uptime od tych zamela, zamele często się restartuje czy to tak ma być?


Ten z krótkim uptime to opisywany zamel.
Załączniki
55E923BB-7063-4559-A20F-0DB253BA48FA.jpeg
55E923BB-7063-4559-A20F-0DB253BA48FA.jpeg (289.96 KiB) Przejrzano 237 razy
F271012E-464C-4C25-B24A-459130DA8097.png
F271012E-464C-4C25-B24A-459130DA8097.png (221.39 KiB) Przejrzano 237 razy
roleta.jpg
roleta.jpg (115.69 KiB) Przejrzano 239 razy
ODPOWIEDZ

Wróć do „ZAMEL SRW-01”