Witam,
Powrócę jeszcze raz do tematu. Jak wyżej pisałem awaryjność ze sterownikami Zamela u mnie jest wysoka na 9 sterowników dzisiaj był wymieniany już czwarty.
Ale wróćmy do tematu w jednym sterowniku był problem z jego zawieszaniem w automatyce i w normalnym działaniu - sterownik raz działał raz nie - czasami było tylko słychać jego pstrykanie i nie uruchamiał rolety.
Dzisiaj przyjechali elektrycy którzy montowali sterowniki do mnie z "Nowym Sterownikiem" dlaczego piszę w "", ponieważ po rozpakowaniu i uruchieniu sterownika oraz skonfigurowaniu nie pojawiał się nowy sterownik w aplikacji ani w chmurze supli.
Po kilku próboach sprawdziłem aktywność sterowników (starych sterowników które miałem wymianiane nie usuwałem z aplikacji ani z chmury - widniały jako rozłączone) i w tym momencie powstała konsternacja moja i elektryków.
Ponieważ ostatni reklamowany sterownik który był uszkodzony i odesłany do Zamela, aktywował się i połączył z aplikacją i chmurą - na razie jeszcze działa.
Sprawdzając w aplikacji stan "Nowego sterownika" są takie daty: "Zarejestrowany 22.09.2023 Ostatnie połączenie 28.03.2023". Sterownik dzisiaj przyjechał z hurtowni elektrycznej zapakowany czyli wg mnie data rejestracji sterownika powinna być 28.03.2023 gdyby to był całkowicie nowy sterownik.
Poniżej screen z chmury supli:
Oprócz daty zzrejestrowania która nie identyfikuje sterownika jedynym identyfikatorem jest chyba GUID który jest ten sam.
Czy ktoś spotkał się z podobną sytuacją? Czy tylko ja mam pecha że trafia do mnie ponownie ze skelpu sterownik który był zareklamowany. Chyba, że Zamel do swoich "Nowych" steroników używa podzespoły starych?!
Wiem że to nie są najnowsze sterowniki, ale jest to robienie w balona swoich kupców... Proszę o kontakt kogoś z Zamela celem wyjasnienia sytuacji.
Numer kontaktowy do mnie to 507 289 347