Client registartion - można zmienić na dłużej niż 24h?

User avatar
pzygmunt
Posts: 18356
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków

Post

Nie mam sensownego pomysłu na to.
kjboss
Posts: 9
Joined: Sat Aug 15, 2020 10:10 pm

Post

klew wrote: Wed Jun 23, 2021 8:49 am
pzygmunt wrote: Wed Jun 23, 2021 8:38 am Trzeba dodać, że to hasło nie zapisuje się w smartfonie i jest wykorzystywane jednorazowo.
Tak, tylko z tego co pisze kjboss, to on ma konto na Supli i udostępnia jakieś urządzenia wielu użytkownikom (zgaduję, że chodzi o bramę/szlaban).

Dodawanie nowych ludzi może być skomplikowane, bo np. wysyłasz im mailem informację o tym jaką apkę pobrać i jak się zarejestrować.
Hasła im nie wyślesz, bo wtedy dasz dostęp do całego systemu, a włączenie rejestracji w cloud jest tylko na 24h. Pewnie część osób próbuje się zalogować po tym czasie i im nie działa.

Przydałaby się jakaś funkcjonalność na tego typu sytuacje, bo trochę przypadków z bramami/szlabanami dla wspólnot się pojawia na forum.
Może coś w formie jednorazowego hasła, które "admin" mógłby udostępniać użytkownikowi, które pozwoliłoby na zarejestrowanie jednego klienta z danym identyfikatorem dostępu?
Dokładnie o to chodzi. W kilku wspólnotach jest taki właśnie "problem". Nie rejestrując aplikacji od razu po wysłaniu powiadomienia, a po jakimś czasie i skargi, że nie działa :D

Chyba, że by była opcja dłuższa niż 24h w systemie web, z custom time wpisania? Można by wtedy było określić np ilośc dni/godzin.
User avatar
pzygmunt
Posts: 18356
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków

Post

Mogę ręcznie ustawić czas na dłuższy
kjboss
Posts: 9
Joined: Sat Aug 15, 2020 10:10 pm

Post

pzygmunt wrote: Thu Jun 24, 2021 1:07 pm Mogę ręcznie ustawić czas na dłuższy
Czy po ustawieniu recznie np na 1 miesiac za każdym razem jak włącze dodawanie nowych klientow na stronie web będzie rejestracja na 1 miesiąc czy już tylko na 24?
User avatar
pzygmunt
Posts: 18356
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków

Post

24. Musiałbym Ci to ustawić na znacznie dłużej. Ewentualnie możemy pomyśleć o jakiejś ukrytej opcji włączenia rejestracji na dłużej.
User avatar
Goral64
Posts: 3135
Joined: Fri Dec 27, 2019 6:22 pm
Location: Żerniki Wrocławskie

Post

To może znieść blokadę na dodawanie urządzeń po podaniu prawidłowego serwera, id identyfikatora dostępu i przypisanego do niego hasła?
Widzimy się na Supla Offline Party Season 2 :D

Image
mgi
Posts: 3
Joined: Tue Nov 21, 2023 10:33 am

Post

Odkopię trochę ten temat. Czeka nas właśnie uruchomienie bramy na osiedlu z dostępem przez aplikację. Czy cos w tym temacie zostało zmienione? Czy logując do appki użytkowników poprzez adres serwera/ID identyfikatora dostępu i hasło nadal musi być włączone dodawanie urządzeń ? A jak tak to czy da się zmienić czas na dłuższy niż 24h?

A może jest zupełnie inny sposób z jednej strony tak, żeby nie podawać maila i hasła do konta Supla, a z drugiej strony mieć kontrolę nad tym kto dołącza do korzystania z bramy?
User avatar
pzygmunt
Posts: 18356
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków

Post

mgi
Posts: 3
Joined: Tue Nov 21, 2023 10:33 am

Post

Tak to znam. Tu czasem mamy problem "na RODO" - cyt. "nie podam telefonu bo RODO" :roll:
Także tą opcje dajemy jako alternatywę dla tych, którzy chcą.
User avatar
pzygmunt
Posts: 18356
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków

Post

W takim razie w odpowiedzi na Twoje pytanie aby dodać smartfon bez podawania hasła admin-a rejestracja nowych smartofnów musi być włączona. Mogę ręcznie ustawić Ci dłuższy czas.

Return to “Pomoc”