Czołem Suplowicze!
W dniu dzisiejszym uruchamiamy dla Was nową, całkowicie bezpłatną usługę,
która umożliwia sterowanie Suplowymi urządzeniami z telefonu, który nie ma
zainstalowanej naszej aplikacji. Co więcej, telefon może być analogowy bez dostępu
do Internetu. Jedyne wymaganie to włączony CLIP (Calling Line Identification Presentation) czyli prezentacja numeru telefonu osoby dzwoniącej. Zasada działania jest prosta. Wystarczy zadzwonić pod określony numer, a Supla wykona przyporządkowaną do dzwoniącego numeru akcję. Może np. otworzyć bramę czy zamknąć wszystkie rolety. Usługa powstała głównie z myślą o osiedlach gdzie przy dużej ilości użytkowników łatwiej zarządzać numerami telefonów zamiast zarządzać instalacjami aplikacji umożliwiającymi otwieranie osiedlowej bramy. Usługę można też z powodzeniem zintegrować z centralą alarmową, która potrafi zadzwonić pod wskazany numer w przypadku wystąpienia alarmu. Wierzymy, że dzięki Waszej kreatywności udostępnione rozwiązanie znajdzie szerokie zastosowanie.
Wszystkich chętnych do skorzystania z nowej funkcjonalności zapraszamy na https://call.supla.io
Dzwońcie do SUPLI!
Dzwońcie do SUPLI! :)
-
- Posts: 18919
- Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
- Location: Paczków
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Posts: 1482
- Joined: Wed Jun 27, 2018 5:48 pm
- Location: El Saucejo - Sevilla
only for Poland?
-
- Posts: 1827
- Joined: Wed Aug 24, 2016 7:26 pm
- Location: Opole
Co to za lista numerów:
"Number you ale calling?"
"Number you ale calling?"
-
- Posts: 1827
- Joined: Wed Aug 24, 2016 7:26 pm
- Location: Opole
Przetestowane otwieranie bramy wjazdowej Fajne
-
- Posts: 2510
- Joined: Thu Apr 30, 2020 5:18 pm
- Location: Częstochowa
-
- Posts: 2184
- Joined: Thu Nov 23, 2017 11:33 pm
- Location: Warszawa
Całkiem fajna i przydatna funkcjonalność
Jedynie (jeśli jest możliwość) to przydałoby się głosowe potwierdzenie i rozłączenie. Teraz po 2 sygnałach odrzuca z informacją "Linia jest zajęta"
Jedynie (jeśli jest możliwość) to przydałoby się głosowe potwierdzenie i rozłączenie. Teraz po 2 sygnałach odrzuca z informacją "Linia jest zajęta"
https://www.facebook.com/groups/supladiy/
-
- Posts: 2510
- Joined: Thu Apr 30, 2020 5:18 pm
- Location: Częstochowa
faktycznie bardziej przydatne dla osiedli. Na razie nie widzę sensownego zastosowania w prywatnym domu aczkolwiek może się pojawi w przyszłości. Na razie u mnie nie działa, może musi serwer przetrawić.
EDIT: numer 12 312 04 70 nie działa, drugi numer zadziałał
EDIT: numer 12 312 04 70 nie działa, drugi numer zadziałał
Last edited by YoMan on Thu May 19, 2022 1:09 pm, edited 1 time in total.
YoMan
________________________________________
Widzimy się na Supla Offline Party - 19.10.2024
________________________________________
Widzimy się na Supla Offline Party - 19.10.2024
-
- Posts: 18919
- Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
- Location: Paczków
To jest celowe zachowanie aby nie generować kosztów. Każde potwierdzenie głosowe obciąża linię telefoniczną i generuje koszty.
-
- Posts: 1827
- Joined: Wed Aug 24, 2016 7:26 pm
- Location: Opole
Jeśli chodzi o centralę alarmową, to oprócz tego że mógłbym zintegrować to z roletami w momencie uzbrojenia, lub z zaświeceniem / zgaszeniem lampki, to nie widzę innego sensu. Dodatkowo dużo central jak "słyszy" sygnał zajętości to próbuje ponownie się w dzwonić, gdyż nie uznaje takiego połączenia za udane. Musi wykryć minimum podniesienie słuchawki.
-
- Posts: 1827
- Joined: Wed Aug 24, 2016 7:26 pm
- Location: Opole
Kiepsko, nie idzie sterować grupą rolet, tylko pojedynczą sztuką.