Zrobiłem:
1. Ponowne uruchomienie komórki - Nie pomogło.
2. Wyłączyłem urządzenie a następnie włączenie w CLOUD -ie (odczekałem też 30min) - Nie pomogło.
Aktualizacja modułów ZAMEL
-
- Posts: 344
- Joined: Mon Nov 26, 2018 9:09 am
- Location: Niepołomice/Lipnica Mała
5x ROW-02, 4x SRW-02, 2x LIW-01, 2x DIW-01, 2x THW-01, 2x SLW-01, 1x mSRW-01, 1x mROW-02, 1x ROW-02m, 1x ROW-01/16A, 1x ROW-01, 1x SLW-02, 1x MEW-01, 1x PNW-01, 1x OSW-01, 1x RNW-01, 3x Heatpol Home+, 1x Sonoff mini
-
- Posts: 19021
- Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
- Location: Paczków
Wyślij na priv-a Twój email. Sprawdzę czy się flagi poustawiały.
-
- Posts: 198
- Joined: Tue Jan 02, 2018 1:30 pm
U mnie te co uaktualniłem działają.
Fajnie to wygląda.
Mam pytanie.
Czas pracy i czas połączenia oznacza od ostatniego zdarzenie? Jak pojawia się mi codziennie jak by od nowa to oznacza, że moduł mi się rozłącza?
Fajnie to wygląda.
Mam pytanie.
Czas pracy i czas połączenia oznacza od ostatniego zdarzenie? Jak pojawia się mi codziennie jak by od nowa to oznacza, że moduł mi się rozłącza?
Pozdrawiam
elhenio
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nie wystarczy zdobywać mądrości, trzeba jeszcze z niej korzystać.
elhenio
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nie wystarczy zdobywać mądrości, trzeba jeszcze z niej korzystać.
-
- Posts: 344
- Joined: Mon Nov 26, 2018 9:09 am
- Location: Niepołomice/Lipnica Mała
Teraz jest OK (pojawiło się nawet na SRW)
5x ROW-02, 4x SRW-02, 2x LIW-01, 2x DIW-01, 2x THW-01, 2x SLW-01, 1x mSRW-01, 1x mROW-02, 1x ROW-02m, 1x ROW-01/16A, 1x ROW-01, 1x SLW-02, 1x MEW-01, 1x PNW-01, 1x OSW-01, 1x RNW-01, 3x Heatpol Home+, 1x Sonoff mini
-
- Posts: 19021
- Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
- Location: Paczków
Czas pracy to jest uptime czyli czas od bootowania.
Czas połączenia to czas od momentu nawiązania połączenia z serwerem.
Restart połączenia mogą być powodowany chociażby tym, że coś po drodze został zrestartowany np. jakiś router, serwer, switch, itp itd.. Jest to normalne i nie ma co się tym przejmować jeśli połączenie utrzymuje się na tyle długo, że dotychczas nie zauważałeś, że się restartuje.
Restart urządzenia może być celowo wymuszany i trwa milisekundy. Np. przy dłuższym braku wifi może tak się dziać lub przy braku sieci dłużej niż zadany czas (zwykle 60 sek.). Może być też spowodowany jakimś craschem lub chwilowym zanikiem zasilania. Tak jak wyżej..... Jeśli wcześniej tego nie zauważałeś to jest OK. Dopiero jak pojawiają się problemy z modułem to należy traktować te dane jak diagnostyczne (np. regularny restart co kilka minut). W diagnostyce może też się przydać adres IP oraz siła sygnału.
-
- Posts: 848
- Joined: Mon Jul 31, 2017 7:11 am
- Location: Chrzanów
Dobrze, że nie trzeba usuwać urządzeń z clouda, bo potem rozjeżdżają się rutyny np. w Alexie i trzeba ustawiać wszystko na nowo...
-
- Posts: 198
- Joined: Tue Jan 02, 2018 1:30 pm
@pzygmunt
Dzięki za info.
Wszytko działa w jak najlepszym porządku.
Jak dala mnie siła sygnału i IP/mac jest super.
Działa poprawnie, więc te czasy mogą się restartować. W normalnym użytkowaniu nic mi nie wnoszą.... choć lukam co jakiś czas, co się dziej
Dzięki za info.
Wszytko działa w jak najlepszym porządku.
Jak dala mnie siła sygnału i IP/mac jest super.
Działa poprawnie, więc te czasy mogą się restartować. W normalnym użytkowaniu nic mi nie wnoszą.... choć lukam co jakiś czas, co się dziej
Pozdrawiam
elhenio
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nie wystarczy zdobywać mądrości, trzeba jeszcze z niej korzystać.
elhenio
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nie wystarczy zdobywać mądrości, trzeba jeszcze z niej korzystać.
-
- Posts: 17
- Joined: Tue Nov 30, 2021 12:15 am
Dzien dobry
Mam problem z aktualizacja modulow SRW-01. Posiadam 10 takich sterownikow rolet i niestety dwa z nich sa oporne na probe aktualizacji. Posiadaja wgrany firmware 2.7.2 i nie chca wgrac jak pozostale osiem sztuk firmware w wersji 2.8.38. Moduly daje sie ustawic za pomoca przyciskow wejsciowych w tryb bezposredniego wifi, pozniej ustawiam opcje aktualizacji firmware, naciskam klawisz wejsciowy, dioda mruga jednak inaczej niz w tych co sie zaktualizowaly i nic...
Czy moze ktos zna rozwiazanie tego problemu?
Mam problem z aktualizacja modulow SRW-01. Posiadam 10 takich sterownikow rolet i niestety dwa z nich sa oporne na probe aktualizacji. Posiadaja wgrany firmware 2.7.2 i nie chca wgrac jak pozostale osiem sztuk firmware w wersji 2.8.38. Moduly daje sie ustawic za pomoca przyciskow wejsciowych w tryb bezposredniego wifi, pozniej ustawiam opcje aktualizacji firmware, naciskam klawisz wejsciowy, dioda mruga jednak inaczej niz w tych co sie zaktualizowaly i nic...
Czy moze ktos zna rozwiazanie tego problemu?
-
- Posts: 19021
- Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
- Location: Paczków
Wyślij na priva adres email konta to sprawdzę logi.
-
- Posts: 13
- Joined: Sun Feb 03, 2019 6:33 am
Witan
Odgrzeje watek.
Czy przewidywany jest update dla MEW-01?
Zainstalowalem dwa takie liczniki. Obydwa blednie mierza kat miedzy pradem i napieciem - stad wariackie wartosci mocy pozornej.
Nie jest mozliwe, zebym mial te katy wieksze niz kilka stopni na kazdej fazie, wiec zakladam, ze jest to blad w oprogramowaniu urzadzenia.
Pozdrawiam
Odgrzeje watek.
Czy przewidywany jest update dla MEW-01?
Zainstalowalem dwa takie liczniki. Obydwa blednie mierza kat miedzy pradem i napieciem - stad wariackie wartosci mocy pozornej.
Nie jest mozliwe, zebym mial te katy wieksze niz kilka stopni na kazdej fazie, wiec zakladam, ze jest to blad w oprogramowaniu urzadzenia.
Pozdrawiam