Mam problem z aplikacją supla i licznikiem ZAMEL LEW01
problem polega na tym że na wykresach w aplikacji mobilnej pokazuje mi zbyt dużą oddaną energie, wyłączyli na chwile prąd i po tym wyczytało że oddałem energie, chciałbym usunąć pomiary z tego dnia a nie wiem jak to zrobić. Dodam że w wersji komputerowej aplikacji te wykresy wyglądają prawidłowo. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu
Usuwanie wykresów w aplikacji
-
- Posts: 18925
- Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
- Location: Paczków
Pokaż proszę zrzuty ekranu.
-
- Posts: 6
- Joined: Wed Nov 22, 2023 8:35 pm
W załącznikach
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Posts: 6
- Joined: Wed Nov 22, 2023 8:35 pm
Tu próbowałem zresetować licznik myślałem że zresetowanie usunie także wykresy
-
- Posts: 18925
- Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
- Location: Paczków
Dwa rozwiązania.
1. Proste. Usunięcie całej historii
2. Trudniejsze. Ustawienie wartości dodanej i posprzątanie szpilki.
1. Proste. Usunięcie całej historii
2. Trudniejsze. Ustawienie wartości dodanej i posprzątanie szpilki.
-
- Posts: 6
- Joined: Wed Nov 22, 2023 8:35 pm
Jak usunąć całą historie? bo wiem że na wersji przeglądarkowej sie da ale w aplikacji nie moge znaleźć funkcji, resetowałem licznik przyciskiem na obudowie, kliknąłem w przeglądarce reset licznika ale to nie zadziałało
-
- Posts: 9214
- Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
- Location: Wrocław
Usunąć można z poziomu Clouda. Tam trzeba wejść w licznik i na dole z zakładce jest "historia" z wykresami. Tam jest przycisk do usuwania historii. Ale zanim to zrobisz, czy mógłbyś pobrać historię do pliku csv? Pobieranie jest w tym samym miejsco usuwanie.
Wybierz takie ustawienia: Chciałbym sprawdzić, jakie pomiary były widoczne, zanim zresetowałeś licznik.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Widzimy się na Supla Offline Party - 19.10.2024
https://forum.supla.org/viewtopic.php?t=15820
https://forum.supla.org/viewtopic.php?t=15820
-
- Posts: 6
- Joined: Wed Nov 22, 2023 8:35 pm
klew wrote: ↑Thu Nov 23, 2023 8:51 amUsunąć można z poziomu Clouda. Tam trzeba wejść w licznik i na dole z zakładce jest "historia" z wykresami. Tam jest przycisk do usuwania historii. Ale zanim to zrobisz, czy mógłbyś pobrać historię do pliku csv? Pobieranie jest w tym samym miejsco usuwanie.
Wybierz takie ustawienia: Chciałbym sprawdzić, jakie pomiary były widoczne, zanim zresetowałeś licznik.
Nie mogłem dodać w załączniku więc
https://megawrzuta.pl/download/2e9242bf ... 4ce8b.html
Hasło: WaJeNuqu
-
- Posts: 9214
- Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
- Location: Wrocław
-
- Posts: 6
- Joined: Wed Nov 22, 2023 8:35 pm
Ten o godzinie 21:10 jest na pewno mój, był to reset z przeglądarki za pomocą przycisku "resetuj licznik" ale ten o północy nie