MEW-01 problem z podłączeniem

Greg1
Posts: 2
Joined: Tue Feb 18, 2025 8:02 pm

Post

Witam,
Zakupiłem MEW-01 aby sprawdzić zużycie prądu w domu. Mimo moich usilnych chęci nie byłem w stanie podłączyć MEW-01 do aplikacji - dostaje komunikat jak na poniższym screenie.

Prośba o radę co może być przyczyną problemów z połączeniem.

Dziękuję
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
klew
Posts: 10708
Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
Location: Wrocław

Post

Greg1 wrote: Tue Feb 18, 2025 8:24 pm Witam,
Zakupiłem MEW-01 aby sprawdzić zużycie prądu w domu. Mimo moich usilnych chęci nie byłem w stanie podłączyć MEW-01 do aplikacji - dostaje komunikat jak na poniższym screenie.

Prośba o radę co może być przyczyną problemów z połączeniem.

Dziękuję
To dość nietypowy problem. Jeśli nic tam się nie pomieszało i rzeczywiście chodzi o wyłączoną lokalizację, to:
1. Zaloguj się na swoje konto na stronie cloud.supla.org
2. Kliknij w "lokalizacje" - jedna z nich jest pewnie wyłączona - możesz ją włączyć, lub:
3. Znajdź MEW-01 w zakładce "Moja Supla" i zmień mu "lokalizację" na jakąś włączoną.

Domyślnie urządzenia są dodawane do pierwszej lokalizacji, która została utworzona przy zakładaniu konta.
Greg1
Posts: 2
Joined: Tue Feb 18, 2025 8:02 pm

Post

Lokalizacja była wyłączona. Po włączeniu lokalizacji MEW-01 został dodany do aplikacji.

Z suplą dopiero raczkuje .

Dzięki za wsparcie.

Return to “ZAMEL MEW-01”