Witam,
Zakupiłem MEW-01 aby sprawdzić zużycie prądu w domu. Mimo moich usilnych chęci nie byłem w stanie podłączyć MEW-01 do aplikacji - dostaje komunikat jak na poniższym screenie.
Prośba o radę co może być przyczyną problemów z połączeniem.
Dziękuję
MEW-01 problem z podłączeniem
-
- Posts: 2
- Joined: Tue Feb 18, 2025 8:02 pm
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Posts: 10708
- Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
- Location: Wrocław
To dość nietypowy problem. Jeśli nic tam się nie pomieszało i rzeczywiście chodzi o wyłączoną lokalizację, to:Greg1 wrote: Tue Feb 18, 2025 8:24 pm Witam,
Zakupiłem MEW-01 aby sprawdzić zużycie prądu w domu. Mimo moich usilnych chęci nie byłem w stanie podłączyć MEW-01 do aplikacji - dostaje komunikat jak na poniższym screenie.
Prośba o radę co może być przyczyną problemów z połączeniem.
Dziękuję
1. Zaloguj się na swoje konto na stronie cloud.supla.org
2. Kliknij w "lokalizacje" - jedna z nich jest pewnie wyłączona - możesz ją włączyć, lub:
3. Znajdź MEW-01 w zakładce "Moja Supla" i zmień mu "lokalizację" na jakąś włączoną.
Domyślnie urządzenia są dodawane do pierwszej lokalizacji, która została utworzona przy zakładaniu konta.
-
- Posts: 2
- Joined: Tue Feb 18, 2025 8:02 pm
Lokalizacja była wyłączona. Po włączeniu lokalizacji MEW-01 został dodany do aplikacji.
Z suplą dopiero raczkuje .
Dzięki za wsparcie.
Z suplą dopiero raczkuje .
Dzięki za wsparcie.