Zamiast:nebraska wrote: Mon Dec 08, 2025 10:37 pmZmienione. Nie mam pomysłu skąd ten resetvajera wrote: Mon Dec 08, 2025 10:27 pmTo:nebraska wrote: Mon Dec 08, 2025 10:10 pm Wgrałem kod i procek ciągle się resetuje.
Code: Select all
#include <Arduino.h> #include <SuplaDevice.h> #include <supla/storage/littlefs_config.h> #include <supla/control/action_trigger.h> #include <supla/control/button.h> #include <supla/storage/eeprom.h> #define STORAGE_OFFSET 512 Supla::Eeprom eeprom(STORAGE_OFFSET); #define BUTTON_PIN 4 auto switch1 = new Supla::Control::Button(BUTTON_PIN, true, true); bool flaga{false}; int32_t zmienna = 1; auto cfg = Supla::Storage::ConfigInstance(); enum default_actions { BUTTON1_CLICK1 }; class addedActionsClass : public Supla::ActionHandler, public Supla::Element { public: addedActionsClass() {} void handleAction(int event, int action) { // obsluga przyciskow z Supli if (action == BUTTON1_CLICK1) { printf("Klik x1 \n"); flaga = !flaga; zmienna=2; } } }; addedActionsClass *custAct = new addedActionsClass; void setup() { Serial.begin(115200); Supla::Storage::Init(); switch1->setMulticlickTime(500, false); switch1->addAction(BUTTON1_CLICK1, custAct, Supla::ON_CLICK_1); Serial.print("EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEprom: "); Serial.println(zmienna); SuplaDevice.begin(); } void loop() { if(!flaga) { printf("zapis do eeprom \n"); flaga= !flaga; cfg->setInt32("moja_zm_1", zmienna); cfg->saveWithDelay(2000); }}zamień na to:Code: Select all
addedActionsClass *custAct = new addedActionsClass;
addedActionsClass *custAct = new addedActionsClass();![]()
Supla::Eeprom eeprom(STORAGE_OFFSET);
Supla::Eeprom eeprom(STORAGE_OFFSET);
Supla::LittleFsConfig configSupla();