ROW-02 widoczny jako ROW-01

Sterownik dwukanałowy
Ranger
Posty: 8
Rejestracja: czw sty 24, 2019 10:36 pm

pt sty 25, 2019 3:32 pm

Dalej to samo, po wpisaniu dany i kliknięciu SAVE wyświetla się żółty komunikat Data saved, wciskam na chwilę config i dioda zaczyna migać ale powoli, jak go przytrzymam to zaczyna migać szybko i włącza się jedna lampa i jeśli w tym momencie próbuje wpisać jeszcze raz dane to po wciśnięciu Save pokazuje się: User conflict. Natomiast jeśli przytrzymam przycisk dwa razy do szybkiego migania to po wpisaniu danych i wciśnięciu Save pokazuje się: Wifi - Connecting...
Ostatnio zmieniony pt sty 25, 2019 3:55 pm przez Ranger, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 7709
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

pt sty 25, 2019 3:42 pm

To wygląda na to, że sprzedawca który Ci sprzedał ten sprzęt bawił się nim i podłączył pod swoje konto.
Musi je usunąć zanim Ty będziesz mógł je dodać.
Ranger
Posty: 8
Rejestracja: czw sty 24, 2019 10:36 pm

pt sty 25, 2019 4:00 pm

To co powinienem zrobić?
Zakupiłem go przez internet ze sklepu https://www.elektrykasklep.pl/
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 7709
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

pt sty 25, 2019 4:04 pm

Podaj mi GUID (odczytane ze strony konfiguracyjnej) to sprawdzę czy rzeczywiście ktoś ten moduł wcześniej użył. Podam Ci wtedy kto.
Ranger
Posty: 8
Rejestracja: czw sty 24, 2019 10:36 pm

pt sty 25, 2019 4:49 pm

FE21D265DF9EED742FC5C0F8DB779287
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 7709
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

pt sty 25, 2019 8:46 pm

Rzeczywiście ktoś wcześniej używał tego modułu (15.01.2019) i musi usunąć go ze swojego konta abyś Ty mógł go używać.
Chyba, że to Twoje konto. Napisz na priv-a na jakim adresie masz założone konto.

Jeżeli się potwierdzi, że to nie Twoje konto, będziesz musiał napisać do sprzedawcy o zaistniałej sytuacji.
Ranger
Posty: 8
Rejestracja: czw sty 24, 2019 10:36 pm

ndz lut 17, 2019 11:29 am

Jeden chyba dość ważny detal... po zakończonej konfiguracji w zakładce Moja SUPLA należy usunąć urządzenie ze swojego konta i zainstalować je ponownie, przydałoby się to uwzględnić w pliku z opisem FIX'u ;)
ODPOWIEDZ