Cloud otwiera się w złym języku

User avatar
fracz
Posts: 1585
Joined: Fri Oct 28, 2016 10:56 pm
Location: Rybna

Mon Feb 04, 2019 4:43 pm

Zapamiętywanie jest pożądanym zachowaniem. Skoro chcesz czytac politykę prywatności po portugalsku to logować się też pewnie. Pytanie czy komuś zly język wyświetlił się bez uprzedniego wejścia na te linki?
sdsi
Posts: 112
Joined: Tue Nov 14, 2017 10:20 am

Mon Feb 04, 2019 4:51 pm

U mnie mogło tak być
Yepestis
Posts: 173
Joined: Mon Sep 24, 2018 6:08 pm
Location: Wrocław

Mon Feb 04, 2019 4:51 pm

Na każdej przeglądarce wyświetla mi się po polsku. Wyjątkiem jest ta przeglądarka w której klikałem na linki z polityką. Zapamiętuje wtedy ostatni język. Po ręcznej zmianie języka na polski, cały czas wyświetla język ojczysty.
zokopian
Posts: 49
Joined: Fri Jan 11, 2019 9:00 pm

Mon Feb 04, 2019 4:58 pm

Ja nie klikałem linków do polityki prywatności i tak jak pisałem wcześniej raz mam angielski, raz polski. Przeglądarka chrome.
Zainstalowane:
8x Zamel SRW-01, Zamel SBW-01, Zamel MEW-01, Sonoff TH 10 + AM2301, 4x Sonoff Touch + DS18B20, Sonoff SV + DS18B20, Shelly 1, 2x sonoff mini, nodemcu + BME 280, 2x Sonoff POW R2
User avatar
Lector
Posts: 468
Joined: Fri Nov 17, 2017 2:26 pm
Location: Poznań
Contact:

Mon Feb 04, 2019 5:01 pm

Ja zawsze korzystałem z PL, jak mi wyskoczył button po EN to jeszcze przed aferą u wujka Google.
Przypadek jednorazowy (jak dotąd), po zalogowaniu Cloud był po PL.
User avatar
dawidd
Posts: 433
Joined: Tue Dec 19, 2017 12:45 pm

Mon Feb 04, 2019 5:04 pm

Ja tez linków nie klikałem a język się zmienia
User avatar
wojtas567
Posts: 1782
Joined: Sun Apr 03, 2016 7:16 pm
Location: Olsztyn

Mon Feb 04, 2019 5:07 pm

Ja też nie klikałem w politykę prywatności w innych językach
Ja mam otwarta stronę w operze po jakiś czasie automatycznie następuje wylogowanie, klikam zaloguj i pojawiło mi się wtedy po angielsku a dalej już jest po polsku.
Pozdrawiam
Wojtek
User avatar
fracz
Posts: 1585
Joined: Fri Oct 28, 2016 10:56 pm
Location: Rybna

Wed Feb 06, 2019 8:05 am

Czy fakt że przestaliście już zgłaszać problem oznacza że ustąpił, czy nauczyliście się używać Clouda po portugalsku?
zokopian
Posts: 49
Joined: Fri Jan 11, 2019 9:00 pm

Wed Feb 06, 2019 8:10 am

W moim przypadku problem już nie występuje. Przeglądarka Chrome.
Zainstalowane:
8x Zamel SRW-01, Zamel SBW-01, Zamel MEW-01, Sonoff TH 10 + AM2301, 4x Sonoff Touch + DS18B20, Sonoff SV + DS18B20, Shelly 1, 2x sonoff mini, nodemcu + BME 280, 2x Sonoff POW R2
mipix
Posts: 24
Joined: Thu Dec 27, 2018 10:30 am
Location: Kluczbork

Wed Feb 06, 2019 8:15 am

Od zgłoszenia tej sprawy nie zauważyłem aby się to powtórzyło. To samo było na telefonie i komputerze. W obu przypadkach przeglądarki Chrome. Okno logowania tylko pierwszy raz było w innym języku. Wylogowanie i ponowne logowanie było już po naszemu.
Post Reply