Interfejs RNW-01

Stanisław

Witam jestem początkujący proszę o wyrozumiałość
Zakupiłem interfejs RNW-01 założyłem konto na serwerze Supla połączyłem moduł że swoją siecią Wi-Fi i nie wiem jak uruchomić go pod sterowanie oświetleniem w opisie jest że można go zastosować .Jeżeli jest taka możliwość to proszę o pomoc w tym temacie .
klimasstudio

A że tak zapytam... Masz inne urzdzenia do sterowania oświetleniem już dodane w SUPLi ?
Więc chodź OSUPLUJE Ci dom :mrgreen:

Druk 3D - > https://klimastech.eu.org/druk-3d
klew

RNW-01 może sterować urządzeniami, które są zarządzane przez Suplę. Ewentualnie można wyzwalacze publikować do zewnętrznych systemów (przez MQTT).

Z opisu wnioskuję, że nie masz świateł na sterownikach z Suplą (bo napisałeś, że założyłeś nowe konto w Supli).

W jakim systemie masz zrobione sterowanie światłami? Na jakich sterownikach?
Widzimy się na Supla Offline Party - 19.10.2024
https://forum.supla.org/viewtopic.php?t=15820
Stanisław

No właśnie nie mam jeszcze zrobionej instalacji.
Jestem w trakcie remontu dwóch pomieszczeń i chciałem zrobić sobie sterowanie światłem .Nie mam także jeszcze innych urządzeń firmy zamel.
Robert Błaszczak

Zacząłeś przygodę z Suplą od tyłu :D
Ale jak jesteś na etapie remontu, to przygotuj instalację elektryczną pod urządzenia wykonawcze Supla. Mając podłączone w Supla urządzenia wykonawcze (ROW-0x, SRW-0x, SLW-0x, itp.) będziesz mógł wykorzystać RNW-01.
Napisz, jaki zakres remontu wykonujesz i czym chciałbyś sterować w wyremontowanych pomieszczeniach (oświetlenie tradycyjne, listwy LED, rolety, itp.).
Pozdrawiam
Robert Błaszczak

Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Goral64

Stanisław wrote: Mon Feb 07, 2022 10:22 am No właśnie nie mam jeszcze zrobionej instalacji.
Jestem w trakcie remontu dwóch pomieszczeń i chciałem zrobić sobie sterowanie światłem .Nie mam także jeszcze innych urządzeń firmy zamel.
No to sam RNW-01 do niczego Ci się nie przyda, jeśli nie będzie urządzeń wykonawczych, którymi mógłby sterować.