SRW-01 podłączenie

Sterownik rolet
Rickowro
Posts: 7
Joined: Tue Apr 12, 2022 7:25 pm

Post

Cześć, jestem tutaj zupełnie nowy, kilka dni temu kupiłem sterownik wifi SRW-01 do sterowania roletą spodziewałem się ze podłączenie będzie proste ale po zdjęciu panelu przycisków do sterowania roletami okazało się ze będę problem z właściwym podłączeniem. Nie będę przedłużał dodam zdjęcia instalacji i prosiłbym o konkretną podpowiedz które kable z czym podłączyć. Jeśli chodzi o elektrykę to jestem kompletnym laikiem wiec proszę o wyrozumiałość. Z góry dziękuje za wszelką pomoc ;)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
pzygmunt
Posts: 18356
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków

Post

Pamiętaj przed podłączeniem wyłączyć zasilanie.
Przed włączeniem zasilania wyślij zdjęcie jak to podłączyłeś. Sprawdzimy czy się zgadza ze "schematem".
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Rickowro
Posts: 7
Joined: Tue Apr 12, 2022 7:25 pm

Post

Dzięki wielkie za odpowiedz, jak tylko podłączę zgodnie z rysunkiem to przed włączeniem zasilania podeśle fotkę jak to zrobiłem.
Rickowro
Posts: 7
Joined: Tue Apr 12, 2022 7:25 pm

Post

Mam jeszcze pytanie o miejsce zaznaczone pomarańczowym X czy mam rozumieć, ze te kable muszę przeciąć?
User avatar
Robert Błaszczak
Posts: 4011
Joined: Sat Dec 22, 2018 8:55 pm
Location: Zielona Góra

Post

Te dwa kable wychodzące z dołu puszki (czarny i brązowy) musisz odłączyć od przycisku i podłączyć do SRW-01. Natomiast z przycisku do SRW musisz dołożyć dwa nowe kabelki. Łączówkę oznaczoną L w SRW podłączasz do brązowego przewodu wychodzącego z górnej części puszki, ale nie odłączasz tego przewodu od przycisku.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak


Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Rickowro
Posts: 7
Joined: Tue Apr 12, 2022 7:25 pm

Post