Dzień dobry
Uprzejmie proszę o pomoc w podłączeniu.Mam sterownik SBW-01 oraz napęd bramy garażowej firmy BFT eos120 (schemat płyty głównej w załączniku.
Proszę o informację pod które zaciski sterownika SBW-01 powinienem podpiąć płytę aby móc sterować napędem z aplikacji.Centrala BFT VENERE D
Uprzejmie dziękuję za pomoc
SBW-01 podłączenie do BFT
-
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
A1 - 10
A2 - 11
11 - 3
14 - 4
IN1/2 pod 14 lub 15. Jeśli czujnik otwarcia nie zadziała to prawdopodobniej będzie potrzebował dodatkowy przekaźnik.
A2 - 11
11 - 3
14 - 4
IN1/2 pod 14 lub 15. Jeśli czujnik otwarcia nie zadziała to prawdopodobniej będzie potrzebował dodatkowy przekaźnik.
-
Witam
Jestem absolutnym nowicjuszem w tym temacie i jest to pierwsze instalowane przeze mnie urządzenie. Podobnie jak większość użytkowników mam problem z ustawieniem czujnika otwarcia bramy. Otwierania i zamykanie bramy działa prawidłowo, ale przypadku czujnika otwarcia, stosowałem wszelkie możliwe kombinację połączenia Supli z centralka napędu oraz konfiguracji supli w Cloud'zie i nic nie zadziało. W związku z tym mam pytanie:
Czy w ogóle istnieje możliwość uruchomienia tej funkcjonalności bez zastosowania kontaktronów i/lub dodatkowego przekaźnika? Jeżeli tak , to jakie powinien być schemat połączenia i ustawienia urządzenia w Supli.
Z góry dziękuję za pomoc.
Jestem absolutnym nowicjuszem w tym temacie i jest to pierwsze instalowane przeze mnie urządzenie. Podobnie jak większość użytkowników mam problem z ustawieniem czujnika otwarcia bramy. Otwierania i zamykanie bramy działa prawidłowo, ale przypadku czujnika otwarcia, stosowałem wszelkie możliwe kombinację połączenia Supli z centralka napędu oraz konfiguracji supli w Cloud'zie i nic nie zadziało. W związku z tym mam pytanie: