Problem z ROW 04m! POMOCY!

Pezetka
Posts: 42
Joined: Sun Nov 06, 2022 4:22 pm

Post

Witam wszystkich Suplowców!
Postanowiłem podjąć temat na forum ponieważ rady otrzymane na infolinii zamela nie pomogły - aktualizacja oprogramowania.Posiadam zabudowanych 6 modułów ROW-04m. Z pośród 6 modułów na 3 modułach występuje taki sam problem. Mianowicie na 3 kanale w 3 modułach załączając światło z przycisku (monostabilnego)raz można oświetlenie uruchomić a raz nie. Stojąc przy przycisku i testując go na zasadzie włącz/ wyłącz za 5 czasami 6 włączeniem lub wyłączeniem nie można włączyć lub wyłączyć światła - kwestia losowa. Najbardziej irytujące jest jak są goście i chcą skorzystać z wc, które akurat jest na 3 kanale z pośród tych 3 modułów i nagle nie można włączyć oświetlenia czy też wyłączyć. Za 10 minut podchodzę do przycisku i włączam i wyłączam bez problemu. Parodia westernu. Problem zakłóceń? ustawień? Instrukcja konfiguracji urządzenia nie obejmuje szczegółowych ustawień takich jak czasy itp. Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
User avatar
klew
Posts: 8776
Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
Location: Wrocław

Post

Jakie masz przyciski? Czy nie mają jakiegoś podświetlenia? Monostabilne czy bistabilne? Podłączone do przewodu 230 V? Wszystkie punkty oświetleniowe są na jednej fazie?
Jak ustawione? Najlepiej wrzuć zrzut ekranu ze strony konfiguracyjnej.
Czy używasz jakichś Wyzwalaczy Akcji na tych przyciskach?
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2 :!:
User avatar
pzygmunt
Posts: 18613
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków

Post

Jeszcze sprawdź czy na pewno N to N i L to L.
Zweryfikuj też jaką masz ustawioną czułość.
Pezetka
Posts: 42
Joined: Sun Nov 06, 2022 4:22 pm

Post

Przyciski monostabilne, bez podświetlenia, wszystko na 230V. Oświetlenie na 3 fazach z tym, że na 1 fazie - 1 moduł, na 2 fazie 3 moduły, na 3 fazie 2 moduły. W załączniku konfiguracja. Czułości dobrane fabrycznie, zmienione na mniejsze czasy nic nie wniosło, z reszta wszystkie inne kanały prawie bez zarzutu - czasami po pierwszym wciśnięciu nie zadziała. Natomiast faza to na pewno faza a neutral to neutral przy podłączeniu na module. W puszcze od przycisku nie ma to natomiast znaczenia.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
pzygmunt
Posts: 18613
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków

Post

Jaka tam jest wersja oprogramowania ?
Pezetka
Posts: 42
Joined: Sun Nov 06, 2022 4:22 pm

Post

2.8.53 - najnowsze
User avatar
pzygmunt
Posts: 18613
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków

Post

Wyzwalacze akcje ustawione ?
W opisanej sytuacji możesz spróbować od razi włączyć światło z aplikacji ?
Pezetka
Posts: 42
Joined: Sun Nov 06, 2022 4:22 pm

Post

wstyd się przyznać ale nie wiem o co kaman z ustawieniem wyzwalaczy akcji. Ampkę mam na telefonie zainstalowaną, do tego asystent google i z pozycji apki i asystenta google wszystko śmiga jak tralala. Problem tylko z przyciskami. W załączeniu screen z clouda tego modułu.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
pzygmunt
Posts: 18613
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków

Post

Spróbuj zwrócić uwagę czy przypadkiem ROW się nie zawiesza. Możesz to wypalać w następujący sposób. Jeśli naciśnięcie przycisku nie zadziała to w miarę szybko otwórz aplikację i dotknij (i). Zwróć uwagę jaki jest uptime. Następnie spróbuj przełączyć przekaźnik z aplikacji. Spróbuj też testowo zmienić w jednym miesiącu łącznik na jakiś inny.
Pezetka
Posts: 42
Joined: Sun Nov 06, 2022 4:22 pm

Post

Teraz nie jestem wstanie tego zrobić bo nie ma mnie w domu. Ale na ten moment z apki wynika, że na wszsytkich trzech urządzeniach na których występuje problem uptime w momencie problemów z łącznikiem się zeruje i liczy czas od początku tak jakby się restartował moduł.
"Spróbuj też testowo zmienić w jednym miesiącu łącznik na jakiś inny" - tzn zmienić na bistabilny? jak tak, to jak je skonfigurować? jakie czasy ustawić itp?

Return to “ZAMEL ROW-04m”