Cześć
Chciałem dowiedzieć się jakim urządzeniem Supla można za pomocą wifi sterować otwieraniem bramy garażowej, wjazdowej oraz furtką i jak to podłączyć. Aktualnie używam pilotów. Bramą wjazdową steruje mechanizm FAAC 740. Brama garażowa to Wiśniowski i do tego furtka. W garażu jest puszka z przyciskiem do zamknięcia bramy garażowej a w środku dołożony mały sterownik Proxima NM żeby jednym pilotem obsługiwać różnych producentów bram jeśli dobrze rozumiem.
Jestem laikiem w tych sprawach ale lubię się pobawić.
Z góry dziękuję za pomoc.
Sterowanie bramą wjazdową i garażową oraz furtką
-
SBW-01
https://youtu.be/zDUgHcV78cU
https://youtu.be/zDUgHcV78cU
Vivo V21 5G 8G RAM + 4G SWAP - Funtouch OS 12 Global
MOBO - MSI B350 Tomahawk || GPU - XFX Radeon RX 6600 Speedster
CPU - Ryzen5 1400 3,2G || PSU - SPC Vero | L2 500W 80 Plus Bronze
RAM - HyperX 2x8GB 3200MHz CL16 Predator RGB
MOBO - MSI B350 Tomahawk || GPU - XFX Radeon RX 6600 Speedster
CPU - Ryzen5 1400 3,2G || PSU - SPC Vero | L2 500W 80 Plus Bronze
RAM - HyperX 2x8GB 3200MHz CL16 Predator RGB
-
SBW-01 lub SBW-02 jeśli chodzi o gotowce.
Jak napiszesz jakie dokładne masz modele wszystkich bram (automatyki bramowej), które chcesz podłączyć to podam Ci linki do schematów podłączenia.
Jak napiszesz jakie dokładne masz modele wszystkich bram (automatyki bramowej), które chcesz podłączyć to podam Ci linki do schematów podłączenia.
-
Witam
Z racji różnych sytuacji życiowych musiałem odłożyć temat. Chciałbym do niego wrócić. Oczywiście poprosić o pomoc w podłączeniu tego bo nie jestem elektrykiem ale zawsze próbuję jak ktoś podpowie i naprowadzi co z czym. Tak jak pisałem wcześniej chciałbym aktualny system pilotów zastąpić czy też dodać (bo może się tak da) systemem wifi i pod Suple to zrobić i korzystać z aplikacji.
To co aktualnie jest to zrobione było przez poprzedniego właściciela.
Napęd bramy to FAAC 740.
Brama garażowa to Wiśniowski + w puszce Proxima NM