Sterowanie bramą wjazdową i garażową oraz furtką

mygen

Cześć

Chciałem dowiedzieć się jakim urządzeniem Supla można za pomocą wifi sterować otwieraniem bramy garażowej, wjazdowej oraz furtką i jak to podłączyć. Aktualnie używam pilotów. Bramą wjazdową steruje mechanizm FAAC 740. Brama garażowa to Wiśniowski i do tego furtka. W garażu jest puszka z przyciskiem do zamknięcia bramy garażowej a w środku dołożony mały sterownik Proxima NM żeby jednym pilotem obsługiwać różnych producentów bram jeśli dobrze rozumiem.
Jestem laikiem w tych sprawach ale lubię się pobawić.

Z góry dziękuję za pomoc.
matrix0606

Vivo V21 5G 8G RAM + 4G SWAP - Funtouch OS 12 Global
MOBO - MSI B350 Tomahawk || GPU - XFX Radeon RX 6600 Speedster
CPU - Ryzen5 1400 3,2G || PSU - SPC Vero | L2 500W 80 Plus Bronze
RAM - HyperX 2x8GB 3200MHz CL16 Predator RGB
pzygmunt

SBW-01 lub SBW-02 jeśli chodzi o gotowce.
Jak napiszesz jakie dokładne masz modele wszystkich bram (automatyki bramowej), które chcesz podłączyć to podam Ci linki do schematów podłączenia.
mygen

Witam

Z racji różnych sytuacji życiowych musiałem odłożyć temat. Chciałbym do niego wrócić. Oczywiście poprosić o pomoc w podłączeniu tego bo nie jestem elektrykiem ale zawsze próbuję jak ktoś podpowie i naprowadzi co z czym. Tak jak pisałem wcześniej chciałbym aktualny system pilotów zastąpić czy też dodać (bo może się tak da) systemem wifi i pod Suple to zrobić i korzystać z aplikacji.

To co aktualnie jest to zrobione było przez poprzedniego właściciela.

Napęd bramy to FAAC 740.
Brama garażowa to Wiśniowski + w puszce Proxima NM
Furtka - nie wiem - po prostu klikam na pilocie i zwalnia się elektrozamek :)

Z góry dziękuję za informację i udzieloną pomoc.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
pzygmunt

Masz jakieś wolne przewody pomiędzy centralką jednaj i drugiej bramy ?
mygen