Problem z konfiguracją

damwojt
Posts: 19
Joined: Thu Jun 06, 2019 8:40 pm

Post

Dzień dobry,

Zamówiłem 5szt. tych urządzeń i przyznam się szczerze mam problem z dodaniem ich do aplikacji. Pierwszy dodał się za trzecią próbą. Przy pięciokrotnej konfiguracji drugiego czujnika zrezygnowałem. Informacja zwrotna od urządzenia jest następująca: config mode, no connection to network.
Urządzenie znajduje się 3m od routera wifi. Czy to router może być problemem? Nadmienię, że brama garażowa i wjazdowa oddalona o 10mb plus przegroda budowlana działa bez zarzutu na tym samym routerze.
Będę wdzięczny za wskazówki.
Pozdrawiam
Damian
User avatar
klew
Posts: 8647
Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
Location: Wrocław

Post

Jak dodajesz urządzenie? Upewnij się że podajesz sieć wifi na paśmie 2,4 GHz
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2 :!:
damwojt
Posts: 19
Joined: Thu Jun 06, 2019 8:40 pm

Post

Tak jak pisałem wcześniej, to nie pierwsze moje urządzenie zamel supla, dodaję jak zawsze dodawanie jest bardzo intuicyjne więc klikam dalej i dalej i zawsze się dodawało. Z tym produktem mam ten problem ze udało mi się dodać 1/5. Procedura ta sama sieć ta sama. Częstotliwość jest na pewno dobra bo na tym routerze działają 2 z 8 moich urządzeń.
User avatar
klew
Posts: 8647
Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
Location: Wrocław

Post

damwojt wrote: Thu Dec 22, 2022 8:51 pm Tak jak pisałem wcześniej, to nie pierwsze moje urządzenie zamel supla, dodaję jak zawsze dodawanie jest bardzo intuicyjne więc klikam dalej i dalej i zawsze się dodawało. Z tym produktem mam ten problem ze udało mi się dodać 1/5. Procedura ta sama sieć ta sama. Częstotliwość jest na pewno dobra bo na tym routerze działają 2 z 8 moich urządzeń.
Jeśli jesteś pewien, że konfigurujesz urządzenie do poprawnej sieci pracującej na 2,4 GHz i podajesz prawidłowe hasło, to jest jeszcze szansa, że Twój router osiągnął limit urządzeń, albo jakiś inny komponent sieci domowej osiągnął limit (choć raczej ograniczenia ilości urzadzeń Wi-Fi na jeden AP jest najbardziej prawdopodobna).

Możesz spróbować udostępnić sieć Wi-Fi ze swojego telefonu (hot-spot) i skonfigurować THW do sieci na telefonie. Wtedy jeśli połączy się prawidłowo, to znaczy, że najprawdopodobniej problem leży po stronie sieci domowej.
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2 :!:
damwojt
Posts: 19
Joined: Thu Jun 06, 2019 8:40 pm

Post

Udało mi się skonfigurować kolejny element. Nie wiem co jest przyczyną. Za 3-4 razem konfiguracja przebiega pomyślnie i po 10 min urządzenie pojawia się w aplikacji. Router - ustawienia sieciowe nic nie zmieniałem. Jakiś dziwny Roller Coaster :?
3DPiCiU
Posts: 25
Joined: Sat Feb 01, 2020 5:34 pm

Post

damwojt wrote: Fri Dec 23, 2022 2:17 pm Udało mi się skonfigurować kolejny element. Nie wiem co jest przyczyną. Za 3-4 razem konfiguracja przebiega pomyślnie i po 10 min urządzenie pojawia się w aplikacji. Router - ustawienia sieciowe nic nie zmieniałem. Jakiś dziwny Roller Coaster :?
Przy dodawaniu kolejnego urządzenia WiFi jeżeli będziesz miał podobne problemy po prostu uruchom router lub AP jeszcze raz, ale musisz koniecznie odciąć zasilanie nie restart w konfiguracji bo to ostatnie nie pomaga.
U mnie sprawdza się to u klientów.
Nie mam czasu robienia statystyk jakie marki, ale niektóre routery tak mają zwłaszcza jak "genialny" instalator przede mną podłączył na tym router-ku na WiFi TV Smart i często jest tam oglądany YT lub jakieś platformy VOD.
Przy czym muszę zaznaczyć iż mowa sprzęcie tu o tzw. masówce do klientów indywidualnych.

Return to “ZAMEL THW-01”