Problem ze statusem bramy w Hormann Supramatic 4

Kamiloo

Hej wszystkim

Od razu wspomnę, że jestem laikiem. Na szczęście podłączenie realizował elektryk.

Mam podłączony moduł SBW-01. Wszystko dobrze działa, z aplikację bramę mogę otwierać i zamykać. Podłączony jest również kontaktron (wykorzystywany z systemu Satela) odpowiednio do A2 i IN1. Kontaktron na pewno dobrze działa, bo Satel go widzi prawidłowo, gdy jest zwarty i rozwarty.

Niestety mam problem z pokazywaniem statusu bramy, w aplikacji. Albo jest cały czas otwarta, albo zamknięta. To w zależności jak zmienię logikę czujnika w cloud.supla.org. Do sterowania bramą mam również aplikację dedykowaną od Hormanna poprzez bluetooth, gdzie widzę w niej status otwarcia i zamknięcia bramy. Teoretycznie domyślam się, że zapewne bez kontaktronu. Jednak go uwzględniliśmy. Drugi zapewne domyślam się, że nie jest potrzebny.

Prośba o wsparcie. Co robimy źle? Może ktoś z okolic Warszawy (Stare Babice) byłby w stanie podjechać i to ustawić (za pieniądze oczywiście?).

Poniżej screeny z cloud.supla.org.

Dzięki za pomoc :)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
pzygmunt

Czy dobrze rozumiem, że do tego kontaktronu podłączona jest też centrala Satel-a ?
Robert Błaszczak

Na to wygląda.

Odłącz przewód z kontaktronu od wejścia IN1, uruchom aplikację i kawałkiem przewodu zrób połączenie z A2 do IN1. Czy zmienia się stan bramy w aplikacji?
Pozdrawiam
Robert Błaszczak

Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
pzygmunt

Jeśli tak by było to nie jest to dobre rozwiązanie. Nie wpinałbym się niczym w Satela. Lepiej zastosować drugi kontaktron.
Kamiloo

Robert Błaszczak wrote: Thu Jul 06, 2023 7:30 pm Na to wygląda.

Odłącz przewód z kontaktronu od wejścia IN1, uruchom aplikację i kawałkiem przewodu zrób połączenie z A2 do IN1. Czy zmienia się stan bramy w aplikacji?
Robert dokładnie tak właśnie działa. Zmienia stan po połączeniu przewodem A2 z IN1. Co to oznacza? To dobrze, czy źle?