Silnik radiowy do rolet + sterowniki Supla

Tomasz R.

Witam wszystkich i uprzejmie proszę o pomoc.
Jeżeli podobny temat był już na forum to przepraszam ale nie udało mi się go znaleźć.

Zamówiłem wraz z montażem rolety zewnętrzne.
Jako że jestem laikiem w tym temacie zamówienia dokonałem na zasadzie „są rolety? Poproszę rolety” :)
Zaznaczyłem sprzedawcy, że będę chciał podłączyć do nich sterowniki. Poprosiłem również i dopłaciłem do silników z detekcją przeciążeń.
Dziś dokonano montażu i są to rolety (prawdopodobnie) z silnikiem radiowym - kalibrację krańcówek dokonuje się za pomocą pilota Mobilus.

Problem polega na tym, że w tym przypadku po podłączeniu sterowników mSRW-01 nie można zrobić automatycznej kalibracji. Dokonałem kalibracji ustawiając czasy otwarcia/zamknięcia na stronie internetowej.
Niby wszystko działa, mogę nimi sterować poprzez aplikację. Ale nie mogę za to ustawić procentowego otwarcia rolety. W aplikacji mogę wybrać dany procent otwarcia jednak roleta się wtedy otwiera/zamyka do końca, mimo że w aplikacji widnieje ustawiony stan procentowy.
Uzyskałem informację, że roleta z silnikiem radiowym posiada swój „nadrzędny” sterownik i pomija zakupione przeze mnie sterowniki Supli.

Stąd pytanie,
czy jest jakiś sposób na „pominięcie” sterownika radiowego i przekazanie sterowania do mSRW-01?
Na myśl przychodzi mi tylko zresetowanie silnika do ustawień fabrycznych i nie dokonanie ponownej kalibracji pilotem.
Nie mam pojęcia czy to pomoże, jutro ponownie będą u mnie monterzy ale oni raczej też nie są zbyt obyci w tym temacie.
Bardzo proszę o radę.

P. S. Zaznaczyłem sprzedawcy, że nie chce silników radiowych bo nie bede korzystał z pilotów.
Nie wiedziałem jednak, że dopłata do detekcji przeciążeń oznacza silnik radiowy (?), a przynajmniej na to wychodzi.
robertklepacki94
Has thanked: 5 times
Been thanked: 14 times

Nie podałeś jaki to dokładnie napęd, przejrzałem na szybko wujka Google i możliwość jest jedna.