Po 2 latach wyzionął ducha w niewyjaśnionych okolicznościach mój testowy egzemplarz mrow-02. Jest kompletnie martwy.
Czy ktoś podpowie czy da się go zreanimować?
Zakładam że egzemplarzy testowych gwarancja zwłaszcza po dwóch latach nie obejmuje.
Padnięty mrow-02
-
- Posts: 1960
- Joined: Tue Aug 22, 2017 8:09 pm
- Location: Pszczyna - ZAMEL
Nic tam nie reanimuj. Wyślij go do mnie bo sam jestem ciekawy co się stało.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
-
- Posts: 456
- Joined: Thu Feb 08, 2018 6:51 pm
- Location: Podkarpackie
Jasne, podeślij dane najlepiej do paczkatu na priv.Mirosław F. wrote: ↑Wed Sep 13, 2023 7:31 pm Nic tam nie reanimuj. Wyślij go do mnie bo sam jestem ciekawy co się stało.
-
- Posts: 456
- Joined: Thu Feb 08, 2018 6:51 pm
- Location: Podkarpackie
Swoją drogą już tak miał od jakiegoś czasu że potrzebował resetu zasilania bo był niedostępny w aplikacji.
-
- Posts: 456
- Joined: Thu Feb 08, 2018 6:51 pm
- Location: Podkarpackie
Dzis odebrałem przesyłkę z wymienionym modułem na nowy.
Z tego miejsca bardzo dziękuję za błyskawiczną reakcje i wymianę.
Czy mój przypadek miał coś wspólnego z tym wątkiem
viewtopic.php?t=13761 ?
-
- Posts: 1960
- Joined: Tue Aug 22, 2017 8:09 pm
- Location: Pszczyna - ZAMEL
Nie bo on całkowicie był padnięty z informacji jakie otrzymałem.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
-
- Posts: 456
- Joined: Thu Feb 08, 2018 6:51 pm
- Location: Podkarpackie
To ciekawe bo żadnych przepięć raczej nie było które mogło by go uszkodzić, widocznie problem z zawieszaniem się pogłębiał aż w końcu padł całkiem.Mirosław F. wrote: ↑Fri Sep 22, 2023 7:54 am Nie bo on całkowicie był padnięty z informacji jakie otrzymałem.
Jeszcze raz dzięki.
Pozdrawiam