mat86pl wrote: Sun Sep 17, 2023 5:16 am
Drodzy Suplowicze,
potrzebuję ustawić prostą sekwencję do sonoffa basic 2 który steruje pompą przepływową w macie grzewczej do wody którą mam na dachu.
Chodzi mi o to by w godzinę po wschodzie słońca uruchomił sekwencję 5 minut pracy pompy 30 minut przerwy i zakończył tą sekwencję godzinę przed zachodem słońca. I za chińskiego boga nie potrafię tego zrobić. Jestem nowym użytkownikiem Supli ale na tyle zaawansowanym by samodzielnie wgrać takową do włączników od sonoffa.
Bardzo proszę o radę lub instrukcję jak to ogarnąć...
Pozdrawiam MOCNO !
PS: Sam jestem grafikiem i projektantem z 14 letnim doświadczeniem i właśnie przekwalifikowałem się na User Experience Designera więc gdyby coś... Bardzo chętnie zaangażuję się w pomoc przy rozwoju interfejsu clouda oraz apki. Bardzo by mi to pomogło w zbudowaniu mojego portfolio w nowym zawodzie. A sam fakt że mam kłopot z konfiguracją supli myślę że wskazuje na to by może z walidować kilka użyteczności i ewentualnie przeprojektować tak aby były bardziej intuicyjne

bardzo chętnie pomogę.
Nie możesz tego znaleźć, ponieważ takiej opcji wprost nie ma. Da się to ogarnąć "naookoło".
Żeby działało dokładnie tak jak chcesz powinieneś utworzyć scenę, która:
załącza pompę -> opóźnienie 5 min -> wyłącza pompę -> opóźnienie 30 min ->
-> załącza pompę -> opóźnienie 5 min -> wyłącza pompę -> opóźnienie 30 min ->
...... etc.
- tyle powtórzonych sekwencji ile może nastąpić w ciągu najdłuższego dnia w roku (nie pamiętam czy na tyle akcji w scenie pozwoli cloud -> do sprawdzenia.
Następnie tworzysz harmonogramy, które uruchamiają scenę godzinę po wschodzie i przerywają ją godzinę przed zachodem.
Nieco prościej/inaczej możesz utworzyć skrypt na