BENINCA Premier PR.45E

Tojatomekg

Cześć, jestem zielony w temacie automatyzacji otwierania bram. Chciałbym usprawnić swoją starą bramę beninca (2 skrzydła) o możliwość otwierania jej przez wifi (SBW-02 z anteną bo dość daleko od domu) - najbardziej zależy mi na ustawieniu harmonogramu, aby sama zamykała się na noc i był widoczny jej status (otwarta /zamknięta).

Sprzęt:
- Centralka: BENINCA HEAD v1.05 (model chyba z 2009 roku więc stary - schemat/instrukcja w załączniku) oraz
- Siłownik BENINCA Premier PR.45E, 230V z ramieniem łamanym, elementami mocującymi i wyłącznikami krańcowymi (info z oferty)

Było też podłączone otwieranie na wideodomofonie - aktualnie nie działa (prawodopodobnie uszkodzenie kabla gdzieś).

Prośba o wskazanie schematu podłączenia, aby uzyskać ww. funkcjonalności
Image

Z góry dziękuję za pomoc i wskazanie prawidłowego schematu podłączenia SBW-02 .
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by Tojatomekg on Wed Oct 25, 2023 9:45 am, edited 2 times in total.
pzygmunt
Been thanked: 59 times

A1 - 11
A2 - 12
11 - 24
14 - 21
IN1 - 15

Na cloud.supla.org możesz ustawić aby brama zamykała się sama w określonych godzinach jeśli jest otwarta dłużej niż określony czas.
Możesz też oczywiście ustawić harmonogram aby sama się zamknęła o określonej godzinie ale moim zdaniem lepiej włączyć funkcje automatycznego zamykania.
SUPLA.... Nareszcie w domu.
Tojatomekg

Super, dziękuję za ekspresową odpowiedź. Właśnie ze względu na charakter działalności, chcę aby brama była otwarta np. między godz. 7 a 22. Automatyzacja potrzebna po to, aby nie musieć pamiętać o otwieraniu i zamykaniu jej na noc (m.in. psy sąsiadów wchodzą na ogród i niszczą krzewy). Brama jest na tyle daleko, że w "ciemną" noc nie widać jej z domu i obecnie nigdy nie wiem, jaki jest jej status.