Zmiana czasu (zimowy, letni) a harmonogram

Sterownik rolet
komanch
Posts: 21
Joined: Sat Jul 29, 2023 8:50 pm

Post

Mój harmonogram nie przestawił się na "nowe godziny" po dzisiejszej zmianie na czas zimowy, coś muszę zmienić w ustawieniach żeby to działało prawidłowo?
User avatar
Robert Błaszczak
Posts: 4116
Joined: Sat Dec 22, 2018 8:55 pm
Location: Zielona Góra

Post

Potwierdzam. Według harmonogramu 15 minut po zachodzie słońca poszło załączenie godzinę później (po staremu).
Pozdrawiam
Robert Błaszczak


Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
User avatar
pzygmunt
Posts: 18608
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków

Post

Harmonogramy generują się z wyprzedzeniem tak więc na dostosowanie się do zmiany czasu trzeba trochę zaczekać.
mdi87
Posts: 503
Joined: Thu Sep 17, 2020 10:00 am
Location: Leoncin

Post

Co najmniej od 2 albo i 3 lat to zauważyłem, po zmianie czasu nigdy pierwszy harmonogram się nie wykonuje.
komanch
Posts: 21
Joined: Sat Jul 29, 2023 8:50 pm

Post

mdi87 wrote: Sun Oct 29, 2023 8:49 pm Co najmniej od 2 albo i 3 lat to zauważyłem, po zmianie czasu nigdy pierwszy harmonogram się nie wykonuje.
Tak, już widzę w Cloud że dziś wskoczyły nowe godziny.

Return to “ZAMEL SRW-01”