Witam. Chciałem w domu umieścić czujniki temperatury i wilgotności w każdym pokoju i w każdym anemostacie DGP. Na początku miały być to czujniki ds18b20 ale stwierdziłem fajnie by było jakby wyświetlała się też wilgotność. Wiem że czujników ds18 można podłączyć kilka pod jeden sonoff. Czy tak samo jest z czujnikami dht22 ? Mam w domu jeden ds18 i działa już kilka lat. Czy jest możliwość podłączenia kilku jakiś czujników od temperatury i wilgotności pod jeden sonoff z wgraną suplą.
Chciałem zaznaczyć że jestem początkujący i dużo mogę nie zrozumieć. Ale takie podstawy ogarnąłem jak zmian softu czy podłączenie sonoffa do bramy.
Czujniki Dht22
-
Pietras81
- Been thanked: 1 time
Z góry przepraszam ale odpuść sobie Sonoffa do termometru a jeśli masz na myśli sonoff basic z pocjętą ścieżką do bramy to też wymień na coś zasilanego 12-24V. Ogarnąłeś programowanie sonoffa to poradzisz sobie z Wemosem lub czymś podobnym i na nim zrób sobie termometr.Marcin970712 wrote: Thu Jan 18, 2024 6:49 pm Witam. Chciałem w domu umieścić czujniki temperatury i wilgotności w każdym pokoju i w każdym anemostacie DGP. Na początku miały być to czujniki ds18b20 ale stwierdziłem fajnie by było jakby wyświetlała się też wilgotność. Wiem że czujników ds18 można podłączyć kilka pod jeden sonoff. Czy tak samo jest z czujnikami dht22 ? Mam w domu jeden ds18 i działa już kilka lat. Czy jest możliwość podłączenia kilku jakiś czujników od temperatury i wilgotności pod jeden sonoff z wgraną suplą.
Chciałem zaznaczyć że jestem początkujący i dużo mogę nie zrozumieć. Ale takie podstawy ogarnąłem jak zmian softu czy podłączenie sonoffa do bramy.
Co do DHT22 możesz dać więcej niż jeden czujnik pod wemosa.
https://pietras-81.aqi.eco/
-
Marcin970712