RNW-01 jako sterowanie oswietleniem

PhantomLord

Cześć, mam w instalacji przewód 4 żyłowy i chce go wykorzystać do zasilania niezależnie Halogenów i Lampy podwójnymi włącznikami schodowymi i krzyżowym. Zastanawia mnie, czy istnieje jakieś rozwiązanie mojego problemu i może w tym pomóc RNW-01, może można połączyć go z innymi modułami tak żeby takie sterowanie przy pomocy przewodu 4 żyłowego było możliwe?
klew

RNW nie ma wyjść sterujących.
Do niego podłączasz tylko zasilanie i wejścia z przycisków.
Następnie za pośrednictwem serwera, steruje innymi urządzeniami, np ROW, aby coś włączyć lub wyłączyć.
Widzimy się na Supla Offline Party - 19.10.2024
https://forum.supla.org/viewtopic.php?t=15820
PhantomLord

klew wrote: Sun Mar 03, 2024 8:32 am RNW nie ma wyjść sterujących.
Do niego podłączasz tylko zasilanie i wejścia z przycisków.
Następnie za pośrednictwem serwera, steruje innymi urządzeniami, np ROW, aby coś włączyć lub wyłączyć.

Jestem w tym kompletnie zielony i nie wiem, czy coś takiego co opisałem jest w ogóle możliwe. Ale czy w takim razie jeżeli użyłbym 2x RNW i w układzie 1xROW tam gdzie zasilanie dochodziłoby bezpośrednio do lampy/halogenów to te 2xRNW mogłyby sterować tym samym ROW?
klew

PhantomLord wrote: Sun Mar 03, 2024 8:42 am
Jestem w tym kompletnie zielony i nie wiem, czy coś takiego co opisałem jest w ogóle możliwe. Ale czy w takim razie jeżeli użyłbym 2x RNW i w układzie 1xROW tam gdzie zasilanie dochodziłoby bezpośrednio do lampy/halogenów to te 2xRNW mogłyby sterować tym samym ROW?
Napisz dokładnie co masz i co chcesz z tym zrobić.

Do czego chciałbyś użyć 2xrnw? Do jednego rnw można podłączyć 4 przyciski. Chyba że to są dwa odległe punkty?

Ogólnie dowolna ilość rnw może sterować jedynym lub wieloma kanałami oświetlenia.
PhantomLord

klew wrote: Sun Mar 03, 2024 8:49 am [quote=PhantomLord post_id=175542 time=1709455320

Napisz dokładnie co masz i co chcesz z tym zrobić.