Dzień dobry,
posiadam ROW-01 od około dwóch lat i zaczęły pojawiać się problemy z jego stabilnością, pomimo dobrego zasięgu w tym miejscu (inny moduł działa bezproblemowo), ten raz jest widoczny, raz nie. Nie zauważyłem zależności.
Dodatkowo, ten felerny w sieci zaczął się pokazywać jako ESP-XXXXXX, gdy do niedawna pokazywał się jako ZAMEL-ROW-01-XXXXXX.
Może ktoś ma pomysł, co z tym zrobić? Obawiam się że nie podlega to już możliwości reklamacji.
Problemy ze stabilnością
-
- Posts: 91
- Joined: Mon Dec 20, 2021 1:28 pm
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Posts: 10203
- Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
- Location: Wrocław
Zacznij od sprawdzenia wersji softu na urządzeniach i aktualizacji (jeśli trzeba).
Często problemy wynikają ze zmian w sieci (w której z reguły przybywa urządzeń).
Zależnie od tego jak często te problemy z łącznością sie zdarzają, możesz spróbować np. na kilka godzin przepiąć mu Wi-Fi na hotspot z telefonu i zobaczyć, czy zmiana sieci pomoże. Jeśli pomoże, to jest to raczej sygnał, że coś jest nie ta z siecią.
Często problemy wynikają ze zmian w sieci (w której z reguły przybywa urządzeń).
Zależnie od tego jak często te problemy z łącznością sie zdarzają, możesz spróbować np. na kilka godzin przepiąć mu Wi-Fi na hotspot z telefonu i zobaczyć, czy zmiana sieci pomoże. Jeśli pomoże, to jest to raczej sygnał, że coś jest nie ta z siecią.
-
- Posts: 91
- Joined: Mon Dec 20, 2021 1:28 pm
1. Ubiquiti (APki) i Zamel, software aktualny;klew wrote: Sat Apr 27, 2024 7:38 pm Zacznij od sprawdzenia wersji softu na urządzeniach i aktualizacji (jeśli trzeba).
Często problemy wynikają ze zmian w sieci (w której z reguły przybywa urządzeń).
Zależnie od tego jak często te problemy z łącznością sie zdarzają, możesz spróbować np. na kilka godzin przepiąć mu Wi-Fi na hotspot z telefonu i zobaczyć, czy zmiana sieci pomoże. Jeśli pomoże, to jest to raczej sygnał, że coś jest nie ta z siecią.
2. Przepiąłem na kilka godzin na hotspot z telefonu (inny dostawca internetu niż w przypadku domowego WiFi).
Niestety nadal występuje. Co dziwne, problem zaczął występować po restarcie urządzenia, wtedy też zaczął inaczej się pokazywać w sieci.
-
- Posts: 19373
- Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
- Location: Paczków
Puść dłuższego pinga i sprawdź ile jest utraconych pakietów.