LED w pergoli

mdi87

Witam, w pergoli będę miał taki zasilacz i taki LED około 18m, czy idzie tutaj dorzucić suple bez dzielenia LED na kawałki ? Pergole montuje firma zewnętrzna, będzie pilot, ale chciałbym w swoim zakresie dorzucić suple. Nie znam się mocno na tym ale chyba slw nie wytrzymuje takich obciążeń ? Pozdrawiam
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
veeroos

Na upartego pomiędzy zasilaczem a ledem wciśnij na przykład wemosa plus taki układ https://allegro.pl/oferta/modul-wyzwala ... 5589750809
Ma 15A obciążenia, Ty będziesz miał 18 metrów LED po 6W/m więc spokojnie ogarniesz,.kod wygenerujesz w GG
Zamel Mew-01, Wemos D1 mini Pro + Ikea vindriktning + BME280, 3x - SonOff mini, 3x - SonOff Basic, 3xGosund SP111, SonOff S55, 2x GOSUND WB4

https://github.com/v33r005
mdi87

Myślałem bardziej o oficjalnym module, policzyłem dokładnie ile będzie metrów LED...14.5, jeśli jednak podzielił bym to na dwie części to slw 02 by to wytrzymał czy też nie ?
Robert Błaszczak

Podstawowe pytania to:
- jakie funkcje będzie realizował pilot, który wykonawca Ci dostarczy?
- czy oprócz załączania i wyłączania LED'ów chcesz regulować natężenie światła?

Przede wszystkim może być spory problem z pożenieniem pilota i sterownika Supli. Jeśli chcesz mieć tylko ON/OFF, to nie potrzebujesz SLW-02, tylko np. ROW-01.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak

Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
mdi87

@Robert Błaszczak tak jak na zdjęciu, sterownik FUT035S+ i pilot. Przeczytałem, że ma możliwość ściemniania. Jake są możliwości lepiej dołożyć row czy ostatecznie ten slw ?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Gitman

Z tym systemem nic nie połączysz więc albo supla albo milight
Robert Błaszczak

Dokładnie tak jak wyżej napisał @Gitman. Musisz się zdecydować na jeden system Smart.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak

mdi87