Supla wersja apki 24.07.01
-
- Posts: 46
- Joined: Wed Dec 14, 2022 11:01 pm
Witam. Zaktualizowałem Suplę do wersji 24.07.01 i mam problem, nie pobiera danych z serwera z ostatnich 24 godzin . Czy coś jest nie tak ?
-
- Posts: 345
- Joined: Fri Dec 11, 2020 8:40 pm
Sprawdziłem i u mnie normalnie się pobiera. W cloud są dane widoczne? Strefa czasowa telefonu to Polska? Godzina prawidłowa ustawiona?
-
- Posts: 46
- Joined: Wed Dec 14, 2022 11:01 pm
Przed aktualizacją wszystko było ok. Nic nie było zmieniane. Po aktualizacji nie pobiera danych z 24 godzin.
-
- Posts: 18919
- Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
- Location: Paczków
Próbowałeś ubić aplikację ?
Jeśli tak to czy próbowałeś ją usunąć i zainstalować ponownie ?
Korzystasz z serwera publicznego czy prywatnego ?
Który Android ?
Jaki smartfon ?
Jeśli tak to czy próbowałeś ją usunąć i zainstalować ponownie ?
Korzystasz z serwera publicznego czy prywatnego ?
Który Android ?
Jaki smartfon ?
-
- Posts: 46
- Joined: Wed Dec 14, 2022 11:01 pm
Ubić próbowałem- nic nie dało
Odinstalowałem i zainstalowałem ponownie- nic nie dało
Serwer- tzn. ? - Jak to sprawdzić?
Android 13
Telefon- Samsung Galaxy S20 FE 5G
Dalej nie pobiera danych z serwera z ostatnich 24 godzin.
Odinstalowałem i zainstalowałem ponownie- nic nie dało
Serwer- tzn. ? - Jak to sprawdzić?
Android 13
Telefon- Samsung Galaxy S20 FE 5G
Dalej nie pobiera danych z serwera z ostatnich 24 godzin.
-
- Posts: 345
- Joined: Fri Dec 11, 2020 8:40 pm
A wrzuciłbys zrzut ekranu jak wygląda wykres z ustawionym filtrem "Ostatnie 7 dni"?
-
- Posts: 46
- Joined: Wed Dec 14, 2022 11:01 pm
Nadal nic. Tylko zauważyłem coś takiego, jak wejdę w każde urządzenie które mam to nie pobiera mi danych z ostatnich 24 godzin. Kiedy przelecę tak wszystkie urządzenia i zacznę od początku, zaczyna pobierać dane 24 godzinne.??
-
- Posts: 345
- Joined: Fri Dec 11, 2020 8:40 pm
Chodziło mi bardziej o to, czy mógłbyś tu na forum wrzucić zrzut ekranu z aplikacji jak wygląda wykres bez tych ostatnich 24 godzin?
-
- Posts: 46
- Joined: Wed Dec 14, 2022 11:01 pm
Witam. Tak to wygląda.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Posts: 2760
- Joined: Mon Jan 07, 2019 7:51 pm
- Location: Rybnik
Coś (chyba) jest nie tak.
Dotyczy to gniazdek z pomiarem energii (SP111)
Czekałem ok. 5 minut, zanim zaczął pobierać się wykres.
Dotyczy to gniazdek z pomiarem energii (SP111)
Czekałem ok. 5 minut, zanim zaczął pobierać się wykres.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.