Witajcie! U jednego z użytkowników (szanownej małżonki) korzystającego z mojego konta (posiada indywidualny identyfikator dostępu, odrębną - oczywiście - aplikację kliencką, wszystko zarejestrowane i przydzielone) występuje dziwne zjawisko po włączeniu wybranej grupy kanałów - zmieniają się ikonki (na włączone) wszystkich pozostałych grup. Na moim telefonie w tym samym czasie wszystko wygląda OK - ikona symbolizuje włączenie tylko jednej, wybranej grupy (poza tym wszystko działa też poprawnie - włączanie jednej grupy nie zmienia ikonek pozostałych grup). Problem występuje tylko na identyfikatorze dostępu / smartfonie małżonki - niezależnie od używanego telefonu (zmienialiśmy i sprawdzaliśmy). Apka na telefonie była instalowana, deinstalowana, instalowana na nowym telefonie, usuwane dane/cash itp. Usuwane identyfikatory dostępu, smartfony itd. Wciąż problem występuje. W załączeniu zdjęcia z tej samej chwili na telefonie małżonki i moim.
O co może chodzić?
A przy okazji - co wskazują te zielono-białe słupki obok grup kanałów?
Problem w aplikacji - ikony grup kanałów
-
- Posts: 6
- Joined: Thu Sep 19, 2024 10:16 am
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Posts: 9678
- Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
- Location: Wrocław
Ikonki z boku pokazują stan poszczególnych kanałów z grupy.
U Ciebie widać że chyba 1 z dwóch jest włączony.
Czy żona ma dostęp do wszystkich kanałów z grupy? Jeśli nie, to jej telefon może widzieć np tylko jeden kanał, który u ciebie też jest włączony.
Ikona w grupie jest w stanie włączonym, gdy wszystkie kanały są włączone (wg tego co widzi dany telefon)
U Ciebie widać że chyba 1 z dwóch jest włączony.
Czy żona ma dostęp do wszystkich kanałów z grupy? Jeśli nie, to jej telefon może widzieć np tylko jeden kanał, który u ciebie też jest włączony.
Ikona w grupie jest w stanie włączonym, gdy wszystkie kanały są włączone (wg tego co widzi dany telefon)
Kiedy będzie Supla Offline Party / SOP#2025 ?
-
- Posts: 6
- Joined: Thu Sep 19, 2024 10:16 am
Każda grupa składa się z 2 kanałów (zawór do podlewania + zawór główny). Każdy z zaworów jest przypisany do jednej lokalizacji. Ma ona dodane dwa identyfikatory dostępu - żony i mój. Czyli teoretycznie mamy dostęp do tego samego i do wszystkich grup/kanałów. Ogólnie w aplikacji wygląda wszystko identycznie . Do czasu włączenia przez małżonkę dowolnie wybranej grupy - wtedy "włączają" się wszystkie ikonki. Niby nie problem, ale nie wiadomo, która jest w danej chwili naprawdę włączona i którą wyłączyć.
W zakładce smartfony / aplikacje klienckie zmieniałem u żony ID dostępu na mój i z powrotem na jej indywidualny - bez rezultatu. Liczba aplikacji klienckich żony - bez znaczenia: jedna, dwie - zawsze to samo. Niezależnie, czy iphone, czy android.
W zakładce smartfony / aplikacje klienckie zmieniałem u żony ID dostępu na mój i z powrotem na jej indywidualny - bez rezultatu. Liczba aplikacji klienckich żony - bez znaczenia: jedna, dwie - zawsze to samo. Niezależnie, czy iphone, czy android.
-
- Posts: 9678
- Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
- Location: Wrocław
Wrzuć proszę screeny z Clouda gdzie widać konfigurację dwóch grup, oraz ustawienia lokalizacji i id dostępu.
Sprawdź też jak wyglądają kanały z tych grup w zakładce "kanały" na telefonie żony.
Kiedy będzie Supla Offline Party / SOP#2025 ?
-
- Posts: 6
- Joined: Thu Sep 19, 2024 10:16 am
Dziękuję za zainteresowanie. Przesyłam screeny.
Widoczność poszczególnych kanałów grup (oprócz zaworu głównego) jest wyłączona - więc w "kanałach" ich nie widzimy (aby zadziałały muszą włączyć się dwa przekaźniki - zaworu głównego i podlewającego daną sekcję).
Jeżeli na fotce są dane wrażliwe, proszę o sygnał
Widoczność poszczególnych kanałów grup (oprócz zaworu głównego) jest wyłączona - więc w "kanałach" ich nie widzimy (aby zadziałały muszą włączyć się dwa przekaźniki - zaworu głównego i podlewającego daną sekcję).
Jeżeli na fotce są dane wrażliwe, proszę o sygnał
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Posts: 9678
- Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
- Location: Wrocław
Nie mam 100% pewności, jak to w apkach działa (temat sprawdza Michał, który się tym na codzień zajmuje).Majewski9999 wrote: ↑Thu Sep 19, 2024 12:21 pm Widoczność poszczególnych kanałów grup (oprócz zaworu głównego) jest wyłączona - więc w "kanałach" ich nie widzimy (aby zadziałały muszą włączyć się dwa przekaźniki - zaworu głównego i podlewającego daną sekcję).
Natomiast z tego opisu, wydaje mi się, że telefon żony zachowuje się poprawnie, a to Twój telefon zachowuje się dziwnie .
Wg mnie aby stan grupy był widoczny poprawnie (dla wszytkich kanałów), to telefon powinien mieć widoczne poszczególne kanały. Skoro tylko włącznik główny u żony jest widoczny, to też stan grupy jest wyświetlany na podstawie tego jednego kanału.
Pytanie dlaczego u Ciebie na telefonie widać stan pozostałych włączników, skoro one są ukryte...
Kiedy będzie Supla Offline Party / SOP#2025 ?
-
- Posts: 6
- Joined: Thu Sep 19, 2024 10:16 am
Dobry trop - po włączeniu "Pokaż w urządzeniach klienckich" poszczególnych kanałów - Grupy zaczęły na "problematycznym" telefonie wyświetlać się poprawnie (tzn.włącza się ikona tylko włączanej grupy). Z tym, że... gdy wcześniej (przed powyżej opisanym zabiegiem) udostępniłem lokalizację córce, na jej telefonie też wszystko działało prawidłowo (tak, jak na moim smartfonie). A na żony urządzeniu... nie
Słowem, bezużyteczne kanały (ich włączenie nic nie da, bo działają tylko w grupie, czyli w połączeniu z innym przekaźnikiem) muszą być widoczne w urządzeniach klienckich w sekcji Kanały?
OK - jak pisałem włączyłem widoczność - i wszystko zaczęło na tel. żony działać. Więc wyłączyłem widoczność niepotrzebnych kanałów... i DOBRE działanie pozostało na smartfonie małżonki. Włączenie jednej grupy nie powoduje zmiany pozostałych ikonek grupy.
Klew... dziękuję !!!
Słowem, bezużyteczne kanały (ich włączenie nic nie da, bo działają tylko w grupie, czyli w połączeniu z innym przekaźnikiem) muszą być widoczne w urządzeniach klienckich w sekcji Kanały?
OK - jak pisałem włączyłem widoczność - i wszystko zaczęło na tel. żony działać. Więc wyłączyłem widoczność niepotrzebnych kanałów... i DOBRE działanie pozostało na smartfonie małżonki. Włączenie jednej grupy nie powoduje zmiany pozostałych ikonek grupy.
Klew... dziękuję !!!
-
- Posts: 9678
- Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
- Location: Wrocław
Powiedzmy, że to obejście problemu, który jest w apkach.Majewski9999 wrote: ↑Thu Sep 19, 2024 1:04 pm Dobry trop - po włączeniu "Pokaż w urządzeniach klienckich" poszczególnych kanałów - Grupy zaczęły na "problematycznym" telefonie wyświetlać się poprawnie (tzn.włącza się ikona tylko włączanej grupy). Z tym, że... gdy wcześniej (przed powyżej opisanym zabiegiem) udostępniłem lokalizację córce, na jej telefonie też wszystko działało prawidłowo (tak, jak na moim smartfonie). A na żony urządzeniu... nie
Słowem, bezużyteczne kanały (ich włączenie nic nie da, bo działają tylko w grupie, czyli w połączeniu z innym przekaźnikiem) muszą być widoczne w urządzeniach klienckich w sekcji Kanały?
OK - jak pisałem włączyłem widoczność - i wszystko zaczęło na tel. żony działać. Więc wyłączyłem widoczność niepotrzebnych kanałów... i DOBRE działanie pozostało na smartfonie małżonki. Włączenie jednej grupy nie powoduje zmiany pozostałych ikonek grupy.
Klew... dziękuję !!!
Sprawdzimy to i jakoś poprawimy. Wg mnie sensowne jest widzenenie poprawnie stanu grupy, nawet jeśli telefon ma ukryte poszczególne kanały. Natomiast trzeba ten temat przemyśleć, aby czegoś innego nie zepsuć
Kiedy będzie Supla Offline Party / SOP#2025 ?