Własna instancja - Urządzenie zarejestrowało kanał innego typu

darius
Posts: 63
Joined: Mon Oct 24, 2016 7:35 pm

Post

Cześć
mam problem z własną instancją po restarcie supla jedno z urządzeń zgłosiło konflikt:

Konflikt: Urządzenie zarejestrowało kanał innego typu (Wyzwalacz akcji - 11000) w miejsce obecnego.

Jak sobie z tym poradzić?

Darek
User avatar
lukfud
Posts: 2264
Joined: Thu Nov 23, 2017 11:33 pm
Location: Warszawa

Post

darius wrote: Mon Sep 23, 2024 8:20 am Cześć
mam problem z własną instancją po restarcie supla jedno z urządzeń zgłosiło konflikt:
Konflikt: Urządzenie zarejestrowało kanał innego typu (Wyzwalacz akcji - 11000) w miejsce obecnego.
Jak sobie z tym poradzić?
Darek
Zmieniałeś coś na urządzeniu (konfiguracja, update softu)?
https://www.facebook.com/groups/supladiy/
darius
Posts: 63
Joined: Mon Oct 24, 2016 7:35 pm

Post

zmieniałem typ kanału ale ze zwykłego wyłącznika na schodowy ale to było już dość dawno.
Być może od tego czasu nie restartowałem kontenerów z supla.
Softu urządzenia nie dotykałem ale przy restarcie kontenerów podbita została sama wersja supli-docker do 24.08

Urządzenie ma soft GG v7.18.04
Urządzenie ma status rozłączony więc z Cloud nie mogę nic z nim zrobić

Image
konlikt.PNG
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
lukfud
Posts: 2264
Joined: Thu Nov 23, 2017 11:33 pm
Location: Warszawa

Post

darius wrote: Mon Sep 23, 2024 9:44 am zmieniałem typ kanału ale ze zwykłego wyłącznika na schodowy ale to było już dość dawno.
Być może od tego czasu nie restartowałem kontenerów z supla.
Softu urządzenia nie dotykałem ale przy restarcie kontenerów podbita została sama wersja supli-docker do 24.08
Urządzenie ma soft GG v7.18.04
Urządzenie ma status rozłączony więc z Cloud nie mogę nic z nim zrobić
Imagekonlikt.PNG
Zmiana w Cloud funkcji kanału nie wywołuje konfliktu.
Z komunikatu

Code: Select all

Konflikt: Urządzenie zarejestrowało kanał innego typu (Wyzwalacz akcji - 11000) w miejsce obecnego.
wynika, że coś musiało się zmienić na urządzeniu.
Jaki masz teraz zarejestrowany kanał (z napisem 'konflikt')?
https://www.facebook.com/groups/supladiy/
User avatar
klew
Posts: 9678
Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
Location: Wrocław

Post

Na starszym Cloud, konflikt kanałów mógł nie być pokazywany. Wtedy urządzenie było po prostu "offline".
Kiedy będzie Supla Offline Party / SOP#2025 ?
darius
Posts: 63
Joined: Mon Oct 24, 2016 7:35 pm

Post

Poniżej zrzut ekranu z kanałem który ma konflikt
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
klew
Posts: 9678
Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
Location: Wrocław

Post

darius wrote: Mon Sep 23, 2024 10:51 am Poniżej zrzut ekranu z kanałem który ma konflikt
Jeszcze raz:
Aktualizacja Clouda tutaj nie ma nic do rzeczy. W Cloud jedynie raportowanie konfliktu zostało dodane. Wcześniej kanał wyglądałby jak "rozłączony".

Musiałeś coś zmienić na urządzeniu (np. dodałeś wyzwalacz akcji), albo aktualizowałeś soft na urządzeniu i z jakiegoś powodu zmieniła się tam kolejność dodawania kanałów.
Kiedy będzie Supla Offline Party / SOP#2025 ?
darius
Posts: 63
Joined: Mon Oct 24, 2016 7:35 pm

Post

usunąłem kanał z konfliktem i urządzenie się podpięło i faktycznie poprzestawiały się kanały :(
dalej nie rozumiem dlaczego ale działa dzięki za wskazówki
User avatar
klew
Posts: 9678
Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
Location: Wrocław

Post

darius wrote: Mon Sep 23, 2024 12:37 pm usunąłem kanał z konfliktem i urządzenie się podpięło i faktycznie poprzestawiały się kanały :(
dalej nie rozumiem dlaczego ale działa dzięki za wskazówki
Gdzie go usunąłeś? Po stronie urządzenia, czy Clouda?
Kiedy będzie Supla Offline Party / SOP#2025 ?
darius
Posts: 63
Joined: Mon Oct 24, 2016 7:35 pm

Post

Usunąłem z Clouda. Nie całe urządzenie a tylko ten kanał z konfliktem (sekcja 3)
Po chwili urządzenie przeszło w stan online i pojawił się nowy kanał o zupełnie innym ID niż ten co miał konflikt.

Return to “Pomoc”