Czy i w jaki sposób mogę wykonać update Boxa do najnowszej bety?
Chciałem przetestować wersję v24.12.03.
Update do bety
-
- Posts: 19405
- Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
- Location: Paczków
Wejdź na 192.168.4.1/beta i tam ustaw w Firmware Update "YES - BETA".
-
- Posts: 2862
- Joined: Mon Jan 07, 2019 7:51 pm
- Location: Rybnik
To ja już też testuję.
Na początku było "coś" nie tak, z bateriami, chociaż po sprawdzeniu, mają 1,5V, ale po restarcie Box-a, wszystko wróciło do normy.
Na początku było "coś" nie tak, z bateriami, chociaż po sprawdzeniu, mają 1,5V, ale po restarcie Box-a, wszystko wróciło do normy.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Posts: 57
- Joined: Sun Dec 31, 2023 5:33 pm
Znowu chyba coś zepsuliscie bo po ostaniej aktalizacji przy kazdej próbie zmiany tempetury rozłacza HM i HC. Zasieg mam na poziomie 70%
-
- Posts: 10396
- Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
- Location: Wrocław
Sprawdzasz zasięg wifi czy zasięg węzła mostu?Studzien wrote: Thu Dec 26, 2024 6:18 am Znowu chyba coś zepsuliscie bo po ostaniej aktalizacji przy kazdej próbie zmiany tempetury rozłacza HM i HC. Zasieg mam na poziomie 70%
Z HC jedna osoba mi zgłaszała podobny problem. Także coś jest na rzeczy.
-
- Posts: 57
- Joined: Sun Dec 31, 2023 5:33 pm
A jeszcze zapytam jaki jest minimalny zasięg wifi i mostu do porawnego działania
-
- Posts: 2862
- Joined: Mon Jan 07, 2019 7:51 pm
- Location: Rybnik
Nie wiem, czy to wersja oprogramowania, routera, czy wina sprzętu.
U siebie zauważyłem, że czas pracy i czas połączenia tylko dla BOX-a wynosi góra kilka godzin.
Już przeniosłem BOX-a nawet do piwnicy.
Przed chwilą (w ramach testu), chciałem zmienić sieć wi-fi (na router znajdujący się w piwnicy).
Po wejściu (przez przycisk) w tryb konfiguracji, po ok 30 sekundach, BOX resetował się, tak że nie byłem w stanie się połączyć (znane przypadki z Tendy).
Wyłączylem na chwilę BOX-a z prądu.
Teraz już "trzymał" tryb konfiguracji.
Zmieniłem sieć wifi, i będę obserwował.
U siebie zauważyłem, że czas pracy i czas połączenia tylko dla BOX-a wynosi góra kilka godzin.
Już przeniosłem BOX-a nawet do piwnicy.
Przed chwilą (w ramach testu), chciałem zmienić sieć wi-fi (na router znajdujący się w piwnicy).
Po wejściu (przez przycisk) w tryb konfiguracji, po ok 30 sekundach, BOX resetował się, tak że nie byłem w stanie się połączyć (znane przypadki z Tendy).
Wyłączylem na chwilę BOX-a z prądu.
Teraz już "trzymał" tryb konfiguracji.
Zmieniłem sieć wifi, i będę obserwował.
-
- Posts: 10396
- Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
- Location: Wrocław
Problem "tendy" dotyczył urządzeń na starym SDK od espressifa. Na obecnym on nie występuje.Patryk wrote: Thu Dec 26, 2024 9:51 am Nie wiem, czy to wersja oprogramowania, routera, czy wina sprzętu.
U siebie zauważyłem, że czas pracy i czas połączenia tylko dla BOX-a wynosi góra kilka godzin.
Już przeniosłem BOX-a nawet do piwnicy.
Przed chwilą (w ramach testu), chciałem zmienić sieć wi-fi (na router znajdujący się w piwnicy).
Po wejściu (przez przycisk) w tryb konfiguracji, po ok 30 sekundach, BOX resetował się, tak że nie byłem w stanie się połączyć (znane przypadki z Tendy).
Wyłączylem na chwilę BOX-a z prądu.
Teraz już "trzymał" tryb konfiguracji.
Zmieniłem sieć wifi, i będę obserwował.
Może jakieś problemy z zasilaniem? Ktoś już coś takiego zgłaszał. Poruszaj przewodami i wtyczkami i zobacz czy nic się nie zresetuje