Gosund sp111

levy848

Dzień dobry. Zakupiłem nie dawno 2 szt gosunda sp111 z suplą. Odpaliłem je i działały bez zarzutu do momentu podłączenie obciążenia(pompa ciepła, grzałka do zasobnika wody) Rozłączają się co kilka minut. Sa offline przez kilka-kilkanaście minut i znowu sie łączą.
A poniewaz sie na tym nie znam kompletnie to zacząłem czytać i spróbowałem uaktualnić soft. Niestety chyba ucegliłem gniazdko. Rozgłasza nadal swoją sieć wifi. Po podłączeniu sie do niej , nie da się nic zrobić. Nie wraca do ustawień fabrycznych, nie resetuje się- jest w statusie- zainicjowany. Wyrzucić do śmieci czy możecie polecić kogoś kto może wskrzesić to cudo. Może w mojej okolicy? Wysyłanie i odbieranie + usługa to pewnie takie same pieniądze co nowe gniazdo. Jestem z Zielonki koło Warszawy. Mógłbym gdzieś komuś podrzucić:). Dzięki za pomoc.
mmiikk
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

levy848 wrote: Wed May 06, 2026 9:13 am Dzień dobry. Zakupiłem nie dawno 2 szt gosunda sp111 z suplą. Odpaliłem je i działały bez zarzutu do momentu podłączenie obciążenia(pompa ciepła, grzałka do zasobnika wody) Rozłączają się co kilka minut. Sa offline przez kilka-kilkanaście minut i znowu sie łączą.
A poniewaz sie na tym nie znam kompletnie to zacząłem czytać i spróbowałem uaktualnić soft. Niestety chyba ucegliłem gniazdko. Rozgłasza nadal swoją sieć wifi. Po podłączeniu sie do niej , nie da się nic zrobić. Nie wraca do ustawień fabrycznych, nie resetuje się- jest w statusie- zainicjowany. Wyrzucić do śmieci czy możecie polecić kogoś kto może wskrzesić to cudo. Może w mojej okolicy? Wysyłanie i odbieranie + usługa to pewnie takie same pieniądze co nowe gniazdo. Jestem z Zielonki koło Warszawy. Mógłbym gdzieś komuś podrzucić:). Dzięki za pomoc.
NA sto procent da sie ponownie wgrać soft, trzeba wyczyscic przy wgrwaniu zawartośc wczesniejszą.
levy848

Tylko żebym to ja wiedział jak:)
djalex
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times