WiFi SBW-01 SUPLA ZAMEL pytanie :)

emti

Witam, zainteresowałem się ww. sterownikiem. Mam bramę z napędem somfy. 5 pilotów wcześniej działało, teraz działają 3, gdy zaprogramuje 4-ty, przestaje działać jeden z tych trzech. A dojdą kolejni użytkownicy. Mam parę pytań, bo widząc film na YouTube o tym sterowniku zainteresowałem się nim.
1. Po podłączeniu tego wszystkiego, bramę będę mógł otwierać telefonem dopiero po połączeniu się z routerem do którego podłączony jest sterownik?
2. Czy będę mógł sterować bramą z dowolnego miejsca na ziemi? W sensie jak to podłączyć pod internet? Przykład: spieszyłem się i zapomniałem zamknąć bramy i przypomniało mi się 15km dalej.
3. Czy będę mógł sterować i pilotem i smartphonem?
Z góry dziękuję za odpowiedzi i czekam na szybką odpowiedź. Dodam, że jestem nowicjuszem i technologie smart są mi obce, ale ABC elektryki jakieś znam. Pozdrawiam :)
lesny8
Has thanked: 10 times
Been thanked: 9 times

1. Nie
2. Tak
3. Tak
SOP 2023 :heavy_check_mark:
SOP 2024 :heavy_check_mark:
Czekam na kolejne Supla Offline Party :upside_down_face:
🧩: 🔑cz->b ⛴️+ila
emti

Do 1.
Jest jakiś dystans, od którego będę mógł otworzyć bramę?
pzygmunt
Been thanked: 59 times

Generalnie będziesz mógł sterować zawsze gdy będziesz w zasięgu routera lub w zasięgu GSM-a z dostępem do internetu.
SUPLA.... Nareszcie w domu.
emti

A gdy będę chciał kontrolować to z dowolnego miejsca na ziemi dodatkowo, to w co jeszcze oprócz ww. sterownika muszę się zaopatrzyć?
lesny8

Pytanie 1 sformuowłeś tak, jakbyś pytał czy będąc tylko w zasięgu własnej sieci bezprzewodowej będziesz mógł otwierać bramę co w moim rozumowaniu wykluczało się z pytaniem 2 ;)

Supla Cloud jest w Internecie.
SBW-01 musi być w zasięgu jakiejś sieci WiFi i być do niej podłączony, a sieć ta podłączona do sieci Internet.
Z app na telefonie możesz sterować urządzeniami np.SBW-01, jeśli telefon ma dostęp do sieci Internet.