witam.
kupiłem urządzenie sonoff mini z wgranym programem supla, ale od 2 dni nie radzę sobie w zainstalowanie tego urządzenia w clou.supla.org
sprzedający wysłał instrukcję i na tym skończyła się jego współpraca - czy ktoś instalował tego typu urządzenie
sonoff mini instalacja
-
- Posts: 714
- Joined: Mon May 07, 2018 8:00 pm
Podłączasz do sonoffa zasilanie, wciskasz na 5s wbudowany na obudowie przycisk, sonoff zaczyna migać na niebiesko i moduł zaczyna rozgłaszać sieć wifi. Łaczysz sie do niej i wchodzisz na ip 192.168.4.1 tam masz całą konfigurację. zapisujesz co trzeba, reset i wpina Ci się do clouda. Oczywiście na cloudzie musisz włączyć rejestrację urządzeń.
-
- Posts: 19235
- Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
- Location: Paczków
Nie duplikuj tematu w 10-ciu różnych wątkach.
Na forum temat był wałowany 1000 razy.
-
- Posts: 61
- Joined: Fri May 03, 2019 5:06 am
Przepraszam za tych kilka wpisów
Robie jak piszesz
W przeglądarce pojawia się okno Supli
I mam do wpisania;
-nazwa sieci
-hasło
- server
-adres e-mail
Nie ma miejsca na wpisanie
ID i hasła z supła.org
W cloud.supla włączona opcja dodawania sprzętu
Robie jak piszesz
W przeglądarce pojawia się okno Supli
I mam do wpisania;
-nazwa sieci
-hasło
- server
-adres e-mail
Nie ma miejsca na wpisanie
ID i hasła z supła.org
W cloud.supla włączona opcja dodawania sprzętu
-
- Posts: 19235
- Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
- Location: Paczków
Adres serwera odczytasz zaraz po zalogowaniu na cloud.supla.org
Adres email to ten sam na którym masz konto zarejestrowane
Nazwa sieci WiFi i hasło powinny być Ci znane.
To wszystko.
Adres email to ten sam na którym masz konto zarejestrowane
Nazwa sieci WiFi i hasło powinny być Ci znane.
To wszystko.
-
- Posts: 2803
- Joined: Mon Jan 07, 2019 7:51 pm
- Location: Rybnik
To wystarczy.
Wpisz:
Nazwę twojej sieci, haslo, nazwę serwera oraz twój e-mail.
Następnie daj "ZAPISZ" i zresetuj moduł ( sonofa ) np. przez odłączenie go od prądu.
Po ponownym załączeniu, powinien Ci się zarejestrować w Cloud-ie.
Wpisz:
Nazwę twojej sieci, haslo, nazwę serwera oraz twój e-mail.
Następnie daj "ZAPISZ" i zresetuj moduł ( sonofa ) np. przez odłączenie go od prądu.
Po ponownym załączeniu, powinien Ci się zarejestrować w Cloud-ie.
-
- Posts: 61
- Joined: Fri May 03, 2019 5:06 am
właśnie jest problem z "OKNEM" które pojawia się po wejściu na ip 192.168.4.1
w tym oknie nie ma miejsca na zapisanie danych dotyczących hasła i ID servera
PS jak mogę dołączyć zdjęcie ?
w tym oknie nie ma miejsca na zapisanie danych dotyczących hasła i ID servera
PS jak mogę dołączyć zdjęcie ?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Posts: 61
- Joined: Fri May 03, 2019 5:06 am
udało się
robię tak jak piszesz, po wejściu na cloud.supla , mam informację o danych do zapisania w urządzeniu
-server
-ID
-hasło
w oknie które wpisuję nazwę sieci, hasło do sieci, server i adres e-mail
robię tak jak piszesz, po wejściu na cloud.supla , mam informację o danych do zapisania w urządzeniu
-server
-ID
-hasło
w oknie które wpisuję nazwę sieci, hasło do sieci, server i adres e-mail
-
- Posts: 61
- Joined: Fri May 03, 2019 5:06 am
Mam w cloud.supla 5 urządzeń do rolet (ZAMEL) udało się bez problemu - a tutaj nie wiem dlaczego nie "widać" urządzenie
będę dzisiaj wieczorem z tym "walczył" prześlę zdjęcia w kolejności co robię,
będę dzisiaj wieczorem z tym "walczył" prześlę zdjęcia w kolejności co robię,
-
- Posts: 2803
- Joined: Mon Jan 07, 2019 7:51 pm
- Location: Rybnik
To teraz w Cloud-ie wejdź do zakładki "Moja SUPLA" i włącz "rejestrację urządzeń".
Następnie odśwież stronę i powinnaś zobaczyć tego sonoffa.
Następnie odśwież stronę i powinnaś zobaczyć tego sonoffa.