Brak wyświetlania temperatury na TH 16
-
- Posts: 37
- Joined: Wed Oct 30, 2019 9:02 am
Nabyłem Sonoff TH 16 z softem Supla. Po podłączeniu czujnika DS18B20 i skonfigurowaniu w Supla-cloud przekaźnik działa normalnie lecz nie mam wyświetlanej wartości temperatury. Po kilkukrotnym ponownym podłączeniu, resecie i skonfigurowaniu temperatura się pokazała, lecz po odłączeniu i przeniesieniu w inne miejsce znowu temperatura nie jest wyświetlana i tak w koło. Raz na kilkanaście razy uda się uzyskać wyświetlanie temperatury. Może ktoś mi pomoże i podpowie co robię nie tak (od dwu dni przeglądałem różne fora ale nie znalazłem podpowiedzi do rozwiązania mojego problemu a chciałbym sterować temperaturą załączanie grzejnika elektrycznego)
-
- Posts: 708
- Joined: Mon Nov 27, 2017 7:36 am
Jaka wersja oprogramowania (WerOpr) wyswietla Ci się w supla cloud?
__________________________________________________________
Specjalizowane oprogramowanie do sterowników Sonoff, Gosund, Blitzwolf, Shelly i innych:
https://djack.com.pl/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=54
Specjalizowane oprogramowanie do sterowników Sonoff, Gosund, Blitzwolf, Shelly i innych:
https://djack.com.pl/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=54
-
- Posts: 2863
- Joined: Mon Jan 07, 2019 7:51 pm
- Location: Rybnik
Dociśnij maksymalnie wtyczkę od ds-a.
Tam ta "dziurka" jest trochę za mała i bywa ze wtyczka nie dochodzi do końca.
Tam ta "dziurka" jest trochę za mała i bywa ze wtyczka nie dochodzi do końca.
-
- Posts: 37
- Joined: Wed Oct 30, 2019 9:02 am
WerOpr 2.7.2
Dociskałem na różne sposoby bo wyczytałem na forum, że były takie przypadki. A co by było jakbym podłączył DS na stałe, istnieje jakiś schemat podłączenia.
Dociskałem na różne sposoby bo wyczytałem na forum, że były takie przypadki. A co by było jakbym podłączył DS na stałe, istnieje jakiś schemat podłączenia.
-
- Posts: 2863
- Joined: Mon Jan 07, 2019 7:51 pm
- Location: Rybnik
A ściągnij obudowę i podłącz wtyczkę bez obudowy. Tylko uważaj na napięcie 230V !!!
-
- Posts: 37
- Joined: Wed Oct 30, 2019 9:02 am
Muszę jeszcze z tym się wstrzymać bo jest naklejona plomba gwarancyjna. TH kupiony dwa dni temu, już poinformowałem sprzedającego o kłopotach, czekam na odpowiedź. Pytanie, czy podejrzewacie, że jest to wina tego połączenia a można wyeliminować sprawę oprogramowania i ewentualnie konfiguracji
-
- Posts: 7
- Joined: Fri May 03, 2019 10:07 pm
Mam ten sam problem - udało się go rozwiązać ?