Sterownik do nawadniania "szklarnia "

kakuś

Witam jest to moj pierwszy post tak ze miło was poznać pisze do was z prośba o pomoc lub doradztwo jestem początkujący w jaki sposób zbudować prosty sterownik na bazie ESP8266 NodeMCU v3 i przekaźnika zasilany z paneli słonecznej bateria 18650 zasada działania sterownika prosta
sterowane wszystko za pomocą aplikacji supla z telefonu
zasada działania
-ustawiamy dowolny dzień lub cały miesiąc
- przekaznik ma załączyć sie 2 lub 3 razy np o 6 i 21 czas pracy Przekaźnika " Pompki " np 10-15minut
- oraz dodać kilka modemów czyli czujnik gleby i czujnik opadu deszczu
system bedzie rozbudowany powoli ponieważ narazie chcę przeprowadzić testy jak wszystko będzie sprawdzone dodam do instalacji nawadniania trawy pompka będzie podłączona do zbiornika 1000L "deszczówka czy ktoś może mi pomóc ?
jestem otwarty na państwa propozycje i pomysły

Pozdrawiam Kakuś
Robert Błaszczak
Has thanked: 37 times
Been thanked: 27 times

W jakim celu chcesz to zasilać z panelu solarnego i akumulatora 18650? Skoro ma to sterować pompą, to ta pompa jest już jakoś zasilana?
Pozdrawiam
Robert Błaszczak

Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
kakuś

Robert Błaszczak wrote: Sun Apr 26, 2020 7:42 pm W jakim celu chcesz to zasilać z panelu solarnego i akumulatora 18650? Skoro ma to sterować pompą, to ta pompa jest już jakoś zasilana?
Witaj tak jak mowie sterownik bedzie tylko do szklarni do testów mam pompkę do wody na 12V być możliwe ze będzie akumulator żelowy i panel słoneczny
kakuś

podpowie mi ktoś
Qamil_22
Has thanked: 2 times

kakuś wrote: Sun Apr 26, 2020 7:46 pm Witaj tak jak mowie sterownik bedzie tylko do szklarni do testów mam pompkę do wody na 12V być możliwe ze będzie akumulator żelowy i panel słoneczny

Ja mam takie pytanie dot. nawadniania. Tą pompkę na 12V masz do zraszaczy w szklarni? Jeżeli tak to mógłbyś mi podać namiary na pompkę? Ta pompka bardzo hałasuje? Potrzebuję takową do terrarium.
Herrero